Surpriza momentului de la Lidl: se întâmplă în România și acești clienți sunt vizați direct

Surpriza momentului de la Lidl: se întâmplă în România și acești clienți sunt vizați direct

În 2020, Lidl a crescut accelerat numărul de magazine din România. Acum, la mijlocul lunii februarie, are un anunț special pentru o parte dintre clienți.

Lidl a anunțat inaugurarea primului magazin cu acoperiș verde din Ploiești. E însă al 12-lea de acest tip din portofoliul companiei. În plus, noua unitate dispune de o stație de încărcare pentru automobilele electrice.

Noul magazin este situat pe Strada Apelor, Nr. 2, Ploiești, și se deschide pe 18 februarie.

Noul magazin Lidl din Ploiești are o suprafață de vânzare de peste 1.300 metri pătrați și dispune de peste 110 de locuri de parcare, precum și de o stație de încărcare pentru automobilele electrice, unde se vor putea alimenta câte două mașini simultan. Odată cu deschiderea noii unități, se vor crea 35 de noi locuri de muncă.

Orarul de funcționare a magazinului va fi de luni până sâmbătă, între 7:30 și 21:00, iar duminică între 8:00 și 20:00.

Ce are special acest magazin Lidl din Ploiești

Lidl susține că optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar și să ofere o experiență de cumpărături cât mai bună. De exemplu, noul magazin Lidl din Ploiești dispune de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență, sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de ventilație, stația de încărcare pentru automobile electrice, dar și acoperișul verde.

Astfel, acoperișul verde oferă o multitudine de beneficii ce țin de protecția mediului înconjurător. Acesta contribuie în primul rând la eficiența energetică a clădirii, prin menținerea unei temperaturi constante pe parcursul întregului an. În același timp, vegetația amplasată pe acoperiș are rolul de a filtra în mod natural apa pluvială, datorită multiplelor straturi componente, și de a reduce în același timp cantitatea de apă deversată în sistemele de canalizare.

Pentru a limita răspândirea virusului SARS-CoV-2, pe baza recomandărilor oficiale ale autorităților, Lidl face o serie de recomandări pentru clienți, publicate atât online, cât și în incinta magazinelor.

Printre cele mai importante recomandări se numără plata cu cardul bancar, evitarea zonelor aglomerate, atingerea doar a fructelor și legumelor pe care doresc să le cumpere și păstrarea distanței recomandate față de alte persoane. Pentru a-i ajuta pe clienții care stau la coadă să păstreze distanța recomandată față de cei din jurul lor, și în noul magazin din Ploiești se găsesc indicatoare pe podea în zona caselor de marcat.

În același timp, Lidl face apel la solidaritatea clienților pentru a respecta la rândul lor atât recomandările autorităților, cât și măsurile individuale de prevenție în timpul cumpărăturilor.

Citește și:
Etichete: