După dezastrul din piață, Samsung își reanalizează opțiunile: la ce se gândește gigantul coreean

După dezastrul din piață, Samsung își reanalizează opțiunile: la ce se gândește gigantul coreean

În ultimul an, Samsung a înregistrat eșec după eșec. Pentru prima oară în aproximativ un deceniu, luna trecută, a pierdut prima poziție în piața de mobile. Compania s-a concentrat pe telefoane de mii de euro, a pierdut clienți și, în mod previzibil, acum își reanalizează opțiunile.

Conform datelor obținute de The Elec și preluate de GSMArena, Samsung Electronics a inițiat un audit intern al diviziilor sale pentru că prea multe lucruri merg în direcția greșită. În teorie, procesul de analiză al afacerii ar fi trebuit să se încheie luna trecută, dar s-a prelungit. Activitatea diviziei de mobile va fi atent diseminată în luna august.

Performanța Samsung, în analiză, dacă nu mai vinde telefoane

Din câte se pare, auditul intern este realizat de Business Support Task Force din cadrul Samsung. Respectiva autoritate a început procesul de analiză în trimestrul doi al acestui an, dar se pare că va continua cel puțin până la finalul lunii.

Aceste analize sunt realizate în mod normal la fiecare patru, cinci ani pentru a evalua starea afacerii și a introduce măsuri menite să sporească performanța și eficiența. În mod previzibil, nu sunt anunțate în prealabil, iar startul este dat de șefii companiei în momentul în care sunt identificate motive de îngrijorare, precum cele din divizia de mobile.

Mai multe surse au confirmat că problemele de la Samsung Mobile au fost suficient de grave încât să fie nevoie de o astfel de intervenție. Nu este vorba doar de vânzările dezamăgitoare, cât și de problemele cu furnizorii. La nivel obiectiv, este clar că Samsung a început să o dea de gard în momentul în care cel mai recent vârf de gamă al său, Galaxy S21 a avut parte de reduceri semnificative la scurt timp după lansare.

The Elec atrage atenția asupra faptului că, deși seria Galaxy S21 s-a lansat mai devreme decât în anii anteriori, s-a reflectat în vânzări de doar 13,5 milioane de unități, mult mai jos decât orice serie anterioară.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și: