Când un serial Netflix îți distruge cariera: SquidGame, mai problematic decât ai crede

Când un serial Netflix îți distruge cariera: SquidGame, mai problematic decât ai crede

Lydia Ellery a folosit numele timp de 11 ani, dar popularitatea serialului a devenit o mare problemă pentru ea.

Imaginează-ți să te înscrii pe un site de socializare în 2010, alegi un nume de utilizator care ți-a plăcut și-ți petreci următorul deceniu creând treptat un număr de urmăritori sub acel brand. Apoi, de nicăieri, hitul din 2021 și cel mai mare serial de televiziune a anului se întâmplă să fie, de asemenea, numele tău.

Asta s-a întâmplat cu Lydia Ellery, streamer și membru Yogscast, care de un deceniu a postat videoclipuri pe YouTube și a difuzat live pe Twitch sub numele „SquidGame” sau „SquidGaming”.

Când Squid Game de la Netflix a început să domine internetul la începutul toamnei, contul de Instagram al lui Ellery, @squidgame, a fost interzis deoarece atât de mulți oameni încercau să se conecteze la el sau să-l raporteze.

Abuz și oportunități pierdute

„Am început să primesc mesaje abuzive de la oameni. Oamenii se înfuriau pe mine pentru că erau mega fani… și credeau că am luat contul serialului. A trebuit să-mi dezactivez notificările Instagram-ului meu pentru că a fost constant”, a declarat streamer-ul.

Acum, Ellery spune că a pierdut două slujbe de prezentatoare din cauza asocierii ei involuntare cu serialul. „Se pare că ar putea fi nevoită să-mi schimb numele până la urmă”, a scris ea pe Twitter. „Am pierdut două oportunități uimitoare de prezentare pentru că oamenii nu vor să mă angajeze cu numele „jocul calmarului”.

„Mai întâi mi se trimit mesaje abuzive, apoi sunt interzisă, acum pierd munca.”

Ellery a declarat că emisiunea Netflix a „încurcat complet” optimizarea numelui ei pentru motoarele de căutare, spunând „dacă mă cauți pe mine și după brandul meu pe care îl am de peste 10 ani… tot ce găsești este showul .”

Este o mare dezamăgire să vezi un streamer fantastic care se confruntă cu ceva atât de fără precedent. Nu  în fiecare zi brandul tău vechi de un deceniu devine o emisiune TV celebră în lume și știu că nu aș vrea să am de-a face cu sute de oameni care îmi inundă căsuța de e-mail din cauza asta.

Citește și: