Luptătorul UFC care se joacă Smash la volanul unei Tesla îți arată cât de inconștienți sunt șoferii

Luptătorul UFC care se joacă Smash la volanul unei Tesla îți arată cât de inconștienți sunt șoferii
11:18 17.09.2019

Opțiunea Autopilot de pe mașinile Tesla este extrem de utilă, însă unii șoferi se bazează pe aceasta mai mult decât ar trebui atunci când conduc.

Luptătorul UFC Kevin Lee a postat un videoclip pe Instagram în timp ce conducea. Totuși, conducea e mult spus, pentru că șoferul nu are nicio secundă mâna pe volanul mașinii. De fapt, acesta folosește funcția Autopilot de pe Tesla sa pentru a se putea juca pe Nintendo Switch în timp ce merge pe șosea.

 

Vezi această postare pe Instagram

 

My momma cussed me out when I sent her this video otw to Montréal but if my insurance go up I know it’s because instagram snitching

O postare distribuită de Kevin Lee (@motownphenom) pe

Acesta și-a lipit o consolă Nintendo Switch de parbriz și, în loc să se uite la mașinile din trafic, se joacă în schimb Smash.

Totuși, comportamentul acestuia de la volan nu este deloc unul sigur.

Autopilot de pe Tesla este un asistent care contribuie la creșterea siguranței oferă un confort mai mare șoferului din spatele volanului. Totuși, conducătorii auto trebuie să monitorizeze constant condițiile de drum și să fie pregătiți să poată prelua controlul în orice moment. Compania menționează și pe site că șoferii ar trebui să aibă în permanență mâinile pe volan.

Cât de departe merge inconștiența șoferilor Tesla

Funcția Autopilot îi face pe șoferii acestor mașini să facă cele mai stupide lucruri. Spre exemplu, un șofer a fost surprins când mergea pe autostradă cu o viteză de 120 de kilometri pe oră, în timp ce dormea.

Și mai inconștienți sunt protagoniștii unui film pentru adulți. Actorii au filmat o întreagă scenă erotică la volanul unei Tesla.

 

Vezi această postare pe Instagram

 

Reporting you to Elon for not having two hands on the wheel with autopilot enabled. #phworthy

O postare distribuită de Pornhub (@pornhub) pe

Exemplele sunt destul de multe, iar problema este destul de gravă. În cazul sistemelor automate, există cinci niveluri de autonomie. Sistemul Autopilot de pe tesla este abia la nivelul doi, ceea ce înseamnă că nu ajută decât parțial șoferii.

Sursa: Kotaku