Taxify se ține după Uber și ajunge într-un nou oraș din România

Taxify se ține după Uber și ajunge într-un nou oraș din România
10:03 25.10.2018

Taxify a anunțat pe 25 octombrie că se extinde în România. După București și Cluj, Taxify replică modelul Uber și ajunge tot într-un oraș din vestul țării.

Taxify a ales Timișoara pentru noua extindere în România. Serviciul a pornit din București, în 2016, a ajuns în Cluj în iunie 2018, iar acum încheie anul cu prezență în trei orașe.

Lansarea este marcată de reduceri de până la 50% pentru pasageri. De asemenea, Taxify va continua să perceapă comisioane reduse șoferilor parteneri, în concordanță cu strategia companiei de a oferi câștiguri mari acestora. Comisionul perceput în Timișoara va fi de 20%, semnificativ mai mic față de cel al serviciilor similare.

Comisionul perceput luna aceasta în Timișoara este de doar 10%, ceea ce înseamnă câștiguri cu 20% mai mari pentru șoferii parteneri.

Taxify are peste 15 milioane de utilizatori înregistrați la nivel global în 25 de țări. Compania a primit de curând o investiție în valoare de 175 milioane de dolari, investitorul principal fiind Daimler, compania din spatele Mercedes-Benz, care mai deține în România serviciul Clever Taxi.

Până la acest anunț, Taxify a concurat cu Uber, principalul și singurul rival pe zona ride sharing, la tarif. Al treilea jucător e Clever Taxi, disponibil în mai multe orașe, dar care lucrează doar cu taximetriști. În fapt, în iunie, Clever Taxi și Taxify au concurat pentru atenția noile utilizatori din Cluj. Tariful a fost și atunci un factor important.

Într-un interviu din septembrie publicat de PLAYTECH, am discutat cu Markus Villig, fondatorul Taxify, despre planul în România. Mi-a spus atunci că interesul e pentru transport de persoane, deși nu exclude o extindere spre alte zone.

„În momentul în care ne vom descurca foarte bine în această piață, ne putem extinde ușor către alte zone”, a explicat Villig cu referire și la un experiment din Paris: serviciu de închiriat trotinete.

Dincolo de extindere, compania se concentrează pe recrutare de ingineri software și designeri, pe oameni capabili să îmbunătățească timpul de sosire, poate cea mai mare cerință, și navigația.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI