LG pierde atât de mult din cauza telefoanelor, încât e mai ieftin să renunțe

LG pierde atât de mult din cauza telefoanelor, încât e mai ieftin să renunțe
16:20 26.01.2018

Cei de la LG au avut dintotdeauna câteva smartphone-uri de top. Nu au reușit însă niciodată să fie suficient de relevante în piață. Asta se vede în încasări.

LG este un conglomerat sud coreean imens care activează într-o varietate foarte mare de domenii. În funcție de ce ai în casă, s-ar putea să asociezi brandul cu televizoare, frigidere, smartphone-uri sau chiar și laptopuri. Pe lângă toate acestea însă, sud coreenii obțin cea mai mare parte a profitului din producția de ecrane pentru foarte multe companii.

În mod previzibil, nu toate divizile LG sunt la fel de profitabile, dar când vine vorba de producția de telefoane mobile, acolo înregistrează pierderi spectaculoase. Compania are deja câțiva ani de când merge pe minus în zona de mobile, dar se pare că abia acum a decis să facă ceva în legătură cu asta.

LG Mobile a încercat foarte mult timp să concureze cu Samsung, dar acea competiție a fost pierdută de mult. Acum, încearcă să se mențină pe linia de plutire, cu un număr infim de lansări anuale. Cel mai probabil, se va rezuma la două, maxim trei lansări anuale.

În ultimul trimestru fiscal, divizia de mobile a companiei a înregistrat o pierdere de 204,8 milioane de dolari. Partea ciudată a ecuației este că situația este mai roz decât în trimestrul trei din 2017 când ”s-a bucurat” de pierderi de 331 milioane de dolari. Profitul negativ este în contrast cu o creștere de nouă procente a vânzărilor. Creșterea a fost dată de LG V30 și Pixel 2XL, smartphone-ul de top al Google fiind produs de LG.

Încercând să argumenteze situația neplăcută în care se află compania, oficialii LG au citat piața din ce în ce mai agresivă și prețurile mari la componente. În privința proiectului pe termen scurt, LG G7 ar trebui să fie lansat în viitorul apropiat, dar sunt totuși șanse destul de mari să nu-și facă simțită prezența la MWC 2018.

loading...