Cum arata topul retelelor de socializare?

, 29 Ian, 08:19

in topul retelelor de socializare, pentru locurile 2, 3 si 4 situatia nu este insa la fel de previzibila.

Facebook Google YouTube si Twitter

Daca va aflati printre cei care simt ca Facebook nu mai are aceeasi autoritate ca acum cativa ani, veti fi incantati sa vedeti ca care se da in domeniul retelelor de socializare. Trendstream, o autoritate importanta in domeniul studiilor de activitate online, a realizat topul legat de timpul petrecut in mediul virtual de internauti in ultimul trimestru al anului trecut 2012.

Facebook, de exemplu, desi se lauda cu aproximativ 1 miliard de utilizatori, doar 700 milioane au fost activi in ultimele 3 luni ale anului trecut. Pe locul al doilea, in acelasi top, se afla Google+ cu aproape jumatate din utilizatorii de Facebook, 343 milioane. Aceasta cifra este cu atat mai spectaculoasa cu cat multi dintre noi credeau ca Google+ urmeaza sa stinga becul intr-un an sau doi din cauza lipsei de interes din partea utilizatorilor. Locul al treilea a fost ocupat de YouTube, cu toate ca site-ul respectiv continua sa nu fie pus in aceeasi categorie cu Facebook de catre mari autoritati din domeniu. Cu 288 milioane de utilizatori, cel mai interesat este locul al patrulea in top, ocupat in acest caz de Twitter.

Personal ma asteptam ca in locul ocupat de Google+ sa fie Twitter, se pare insa ca in ultimele trei luni ale anului reteaua de socializare a celor de la Google a inregistrat o crestere semnificativa ca numar de utilizatori. O particularitate importanta care nu trebuie omisa este legata de formularea aferenta acestui top. In acest caz particular, primul loc este stabilit prin numarul de vizite nu prin numarul de .

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!
Citeşte şi...

Comentarii

Comments are closed.

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail