YouTube vrea să treacă pe NFT: ce vei vedea pe platformă

YouTube vrea să treacă pe NFT: ce vei vedea pe platformă

YouTube este cea mai recentă platformă care vizează o trecere în NFT. Într-o nouă scrisoare către creatori despre prioritățile YouTube pentru 2022, CEO-ul Susan Wojicki a spus că YouTube explorează modul în care creatorii săi ar putea beneficia de obiectele de colecție digitale.

În scrisoare, Wojicki a spus că Web3 – un termen folosit de entuziaștii cripto pentru a se referi la colecția de tehnologii bazate pe blockchain, despre care cred că vor introduce o nouă eră a internetului, a fost o „sursă de inspirație” pentru companie. Ea nu a spus exact cum poate integra YouTube NFT-urile în platforma sa, dar a sugerat că tehnologia ar putea fi o nouă sursă de venit pentru creatori.

YouTube vrea să integreze NFT în platformă

„Anul trecut în lumea cripto, a jetoanelor nefungibile (NFT) și chiar a organizațiilor autonome descentralizate (DAO) s-a evidențiat o oportunitate de neimaginat anterior de a crește legătura dintre creatori și fanii lor”, a scris ea. „Ne concentrăm mereu pe extinderea ecosistemului YouTube pentru a-i ajuta pe creatori să valorifice tehnologiile emergente, inclusiv lucruri precum NFT, continuând, în același timp, să consolidăm și să îmbunătățim experiențele pe care creatorii și fanii le au pe YouTube”.

Dacă YouTube le-ar permite creatorilor să vândă NFT-uri direct fanilor lor, ar fi un avantaj major pentru tehnologie, care a crescut în popularitate în ultimul an, dar nu a fost adoptat la scară largă de marile platforme sociale. Dar există deja semne că acest lucru s-ar putea schimba în 2022.

Twitter tocmai a introdus primul său experiment cu NFT-uri, cu imagini de profil NFT. Directorul general al Instagram și-a exprimat, de asemenea, interesul față de tehnologie, iar The Financial Times a raportat săptămâna trecută că Facebook și Instagram lucrează la o piață NFT și la alte funcții.

Totuși, NFT nu sunt singurele oportunități noi de monetizare pe care YouTube le caută în anul viitor. Wojicki a mai spus că compania este „încântată” de podcasturi și că „ne așteptăm să fie o parte integrantă a economiei creatorilor”. Ea a confirmat, de asemenea, că YouTube își va extinde funcțiile de cumpărături la mai mulți creatori și va testa „cum pot fi integrate cumpărăturile în Shorts”.

Citește și: