WhatsApp “fură” de la Facebook: ce vei putea face, exact ca pe platforma de socializare

WhatsApp “fură” de la Facebook: ce vei putea face, exact ca pe platforma de socializare

WhatsApp este cea mai mare platformă de mesagerie din întreagă lume și caută să aducă lucruri noi constant. De curând, a anunțat câteva funcții noi care sunt în lucru, inclusiv funcția Communities.

De acum, administratorii grupurilor WhatsApp vor putea elimina mesajele problematice din chaturile tuturor. WhatsApp construiește o caracteristică pentru a organiza grupuri separate în structuri mai mari care ar putea fi utilizate de companii sau școli, a anunțat serviciul de mesagerie deținut de Meta Platforms.

Communities” vor conține, de asemenea, noi instrumente pentru administratori, inclusiv mesaje de anunț care sunt trimise tuturor și control asupra grupurilor care pot fi incluse, scrie Business-Standard.

Comunitățile vor fi private, iar mesajele vor fi protejate cu criptare end-to-end. „Grupurile – școli, membri ai unei congregații religioase, chiar și companii – își doresc foarte mult și trebuie să poată avea conversații private și sigure, fără ca WhatsApp să le monitorizeze fiecare cuvânt”, a adăugat acesta.

Ce a luat WhatsApp de la Facebook

O nouă schimbare pentru WhatsApp vine direct de la Facebook. Aplicația de mesagerie va implementa o nouă funcționalitate.

Așadar, WhatsApp a lansat de ceva vreme o aplicație specială pentru companii, denumită WhatsApp Business. Prin intermediul acesteia, foarte multă lume poate intra ușor în contact cu diverse companii din toată lumea. Rețeaua de mesagerie face o schimbare pentru cei care folosesc această aplicație. Mai exact, direct de la Facebook a fost preluată opțiunea de a seta o “fotografie de copertă” pentru profilul afacerii din platformă.

Pe înțelesul tuturor, WhatsApp va permite  setarea unor fotografii mari, de prezentare, pentru pagina principală pe care o companie o are în cadrul platformei de mesagerie și în care sunt afișate unele dintre produsele sale. Astfel, companiile au de acum posibilitatea de a-și personaliza pagina de profil, astfel încît să reprezinte cât mai bine ceea ce este vândut pentru clienți.

Aplicația deținută de Meta a hotărât ca deocamdată să ofere această funcție doar în versiune beta, pentru companiile care folosesc această versiune a aplicației sale. Această funcție va ajunge, curând, la toată lumea.

Citește și: