17 mart. 2022 | 13:50

TikTok devine și livrator de mâncare: ce este Instacart și cum va concura cu Glovo

ACTUALITATE
TikTok devine și livrator de mâncare: ce este Instacart și cum va concura cu Glovo

Ai văzut vreodată vreo rețeta de mâncare pe TikTok și ți-ai dorit să poți cumpăra rapid toate ingredientele necesare online? Acest lucru va fi posibil.

Instacart a introdus „Rețete de cumpărături” care te ajută să obții ingredientele rapid, atunci când vezi un fel de mâncare care-ți face cu ochiul pe TikTok. Doar atingi un buton și Instacart va găsi atât articolele necesare în stoc, dar te va și ajuta să programezi livrarea. Poți găsi o idee de cină și să ai la dispoziție tot ce ai nevoie până seara, fără a planifica o plimbare la magazinul alimentar.

Principiul e simplu: vezi o rețetă într-un video pe TikTok, comanzi ingredientele prin Instacart, reproduci acasă

Suportul pentru rețetele TikTok se extinde „treptat” către creatori, folosind funcția Jump. Accesul web se va lansa inițial ca parte a unei colaborări cu Hearst, care va oferi butoane de cumpărături pe site-uri precum Country Living și Good Housekeeping. Mai multe legături vor fi anunțate mai târziu în cursul anului, a spus Instacart.

Instacart speră în mod clar că acest confort suplimentar te va convinge să alegi serviciul său, față de rivali precum Glovo. Într-o oarecare măsură, este vorba și despre extinderea mărcii – butoanele de rețetă vor servi ca reclame Instacart care s-ar putea dovedi influente chiar dacă nu ești pasionat de o anumită rețetă.

Instacart nu este momentan disponibil în România. Rămâne de văzut când va ajunge și la noi.

Ce poate fi mai ușor de atât? Dai scroll pe TikTok, vezi un preparat delicios, dar nu ai chef să mergi până la magazin să cumperi ingredientele? Le pui în coșul virtual și sunt la ușa ta imediat.

Instacart este cea mai importantă platformă de produse alimentare online din America de Nord, în parteneriat cu peste 700 de retaileri naționali, regionali și locali îndrăgiți, inclusiv mărci unice, pentru a livra din peste 65.000 de magazine din peste 5.500 de orașe din America de Nord.