TikTok dă o mână de ajutor influencerilor: cum te ajută să faci mai mulți bani din postările tale

TikTok dă o mână de ajutor influencerilor: cum te ajută să faci mai mulți bani din postările tale

Rețeaua de socializare TikTok ar putea introduce, în curând, o modalitate mult mai eficientă de a te ajuta să obții profit de pe urma postărilor tale.

Ca parte a unei soluții publicitare TikTok Pulse, gigantul absolut al rețelelor sociale va începe să „exploreze” un program care împarte veniturile publicitare cu influencerii săi, adică cu anumiți editori și persoane cunoscute la nivel mondial sau, în funcție de caz, chiar local.

Ce condiții trebuie să îndeplinești pentru ca TikTok să facă „jumi-juma” cu tine

Utilizatorii care au cel puțin 100.000 de urmăritori vor fi eligibili în prima etapă, au declarat surse de la TikTok.

Compania a declarat pentru TechCrunch că va lansa programul Pulse în SUA, în luna iunie a acestui an, iar în alte țări urmează să fie lansat câteva luni mai târziu, în toamnă. TikTok va împărți veniturile în mod egal cu toți creatorii de conținut care vor bifa cerințele.

De altfel, oferta pare, cel puțin teoretic, a fi una excepțională, de vreme ce îți poate aduce bani în plus. Așadar, dacă ești suficient de popular, poți câștiga bani cu fiecare postare. Acest lucru ar putea încuraja apariția mai multor postări pe TikTok, ca să nu mai vorbim de faptul că i-ar scuti considerabil pe unii producători de clipuri de a se baza în mare măsură pe sponsorizări sau donații de la fani.

Acest lucru ajută și TikTok, desigur. Ar putea împiedica vedetele să migreze la Instagram sau la alți rivali, potențial mai profitabili. Cu toate acestea, ar putea, de asemenea, să încurajeze mai mulți creatori să producă clipuri mai „prietenoase” cu reclamele. Cu alte cuvinte, influencerul s-ar putea să-și gândească scenariul de dinainte de așa natură încât să se plieze mai mult pe comercial.

În mod evident, acest lucru s-ar putea să nu-ți fie pe plac dacă ai tendința de a urmări conținut cu tente politice pe TikTok. Dincolo de asta, noua metodă, dacă va funcționa, ar putea fi „barca de salvare” pentru TikTok, pe viitor.

Citește și: