Squid Game se transformă din ficțiune distopică în realitate: ce îți pregătește Netflix, cât de curând

Squid Game se transformă din ficțiune distopică în realitate: ce îți pregătește Netflix, cât de curând

Netflix pare să fie conștient pe deplin de succesul absolut al seriei coreene, Squid Game, așadar lansează un al doilea sezon. Dar asta nu e tot.

Conform publicației Variety, streamerul are intenția să creeze un reality show de tipul competiție, după chipul și asemănarea Squid Game. Acesta se va numi Squid Game: The Challenge și va fi bazat pe seria coreeană de succes.

Producția de 10 episoade va pune 456 de oameni față în față, urmând ca aceștia să lupte unul împotriva celuilalt în jocuri atât „inspirate” de spectacol, cât și în unele noi, inventate ad-hoc.

Din fericire, spre deosebire de omologul său fictiv, nimeni nu va muri de data aceasta, dar există un motiv serios pentru care participanții să persevereze până la final: câștigătorul primește un premiu uriaș de nici mai mult, nici mai puțin de 4,56 milioane de dolari.

Ce condiție trebuie să îndeplinești dacă vrei să participi la Squid Game

Compania organizează, în acest moment, un casting pentru participanții vorbitori de limba engleză din întreaga lume, înainte de filmările ce vor avea loc în Marea Britanie. Concluzia este că, dacă vrei să participi, trebuie să comunici foarte bine în engleză.

Deși Netflix nu a spus când va avea loc premiera pentru Squid Game: The Challenge, pagina de casting din SUA notează că toți candidații ar putea fi nevoiți să se angajeze până la patru săptămâni, pentru filmări, la începutul anului 2023. Casa de producție Circle Studio Lambert și The Garden de la ITV vor fi principalele „vinovate” pentru dezvoltarea acestui proiect.

Ce-i drept, un spin-off TV de tipul reality nu este un lucru tocmai șocant, de vreme ce Squid Game rămâne cea mai populară producție Netflix din toate timpurile și a câștigat premii cu nemiluita la Globurile de Aur și SAG.

Compania este, de asemenea, dornică să-și schimbe abordarea, mai ales după ce a înregistrat prima pierdere masivă de abonați, din ultimii zece ani, în urma rivalității tot mai accentuate din lumea streamingului, dar și din pricina anunțului Netflix de a face partajarea conturilor un pic mai greoaie, de acum încolo.

Citește și: