Rihanna începe să vândă produse în metavers: ce trebuie să știe fanii artistei

Rihanna începe să vândă produse în metavers: ce trebuie să știe fanii artistei

Se pare că Rihanna și-ar putea extinde imperiul frumuseții și modei în metavers. Iată ce strategie are vedeta.

Potrivit avocatului american pentru mărci comerciale Josh Gerben, pe 14 martie, cântăreața și femeia de afaceri a depus o serie de cereri de marcă comercială pentru a oferi cosmetice și produse Fenty într-un format „virtual” în metavers.

Această știre vine la câteva zile după un raport conform căruia Savage X Fenty urmărește o evaluare IPO de aproape două miliarde de lire sterline.

Vei găsi în metavers produsele Fenty by Rihanna

Nu este clar ce formă de produse digitale va fi oferită de cântăreața în vârstă de 34 de ani, dar ea pare să fie pe drumul cel bun cu restul industriei. În martie, săptămână modei de pe Web 3.0 va avea loc în Decentraland – o platformă metavers accesibilă prin căști de realitate virtuală.

Metaversul este următorul lucru important când vine vorba de produse, iar celebritățile și brandurile nu pierd timp să se implice. Celebrități precum Paris Hilton, Snoop Dogg și Lindsay Lohan au intrat în metavers prin intermediul platformelor precum The Sandbox sau Decentraland, în încercarea de a oferi o nouă modalitate de a-și aduce muzica sau produsele persoanelor care nu pot merge fizic în magazinele lor sau nu pot participa la concerte sau, pur și simplu, preferă să se bucure de ele din confortul casei lor.

În metavers au investit și alte branduri importante precum Nike, Adidas, Reebok, L’Oréal, Victoria’s Secret și Puma. Chiar luna trecută, McDonald’s s-a înregistrat pentru zece mărci comerciale în spațiul virtual, semnalând expansiunea fast-food-ului în metavers.

Ba chiar și nunțile se țin, mai nou, în metavers. Adio, nunți clasice: doi tineri din India au vrut redefinească tradițiile de căsătorie cu ajutorul Metaverse.

Cum pandemia de Covid-19 a schimbat multe în viața noastră, inclusiv modul în care ne distrăm la nunți și botezuri, un cuplu din India s-a gândit la o soluție ieșită din comun, pentru a le da tuturor invitaților ocazia să participe la nunta lor. Dinesh Sivakumar Padmavathi și Janaganandhini Ramaswamy, din Tamil Nadu, localitate din India în care petrecerile de nuntă erau, în luna ianuarie a anului curent, limitate la 100 de persoane, au invitat 2.000 de persoane la recepția lor virtuală ce a avut loc luna trecută.

Citește și: