Revolut, ”pe butuci”: cum și-a frustrat utilizatorii și cât de gravă a fost problema, de fapt

Revolut, ”pe butuci”: cum și-a frustrat utilizatorii și cât de gravă a fost problema, de fapt

Din prima parte a zilei de ieri, utilizatorii de Revolut au început să întâmpine mai multe probleme de funcționalitate ale serviciului bancar. Unii nu au putut să-și vadă banii din bancă sau să facă tranzacții, cei mai mulți nu au putut să opereze conversii valutare.

Momentan, lucrurile par în regulă, dar situația ce pare a fi fără precedent pentru utilizatorii aplicației de mobil a ridicat multe întrebări legate de stabilitate, mai ales în lipsa unei explicații oficiale pentru ceea ce s-a întâmplat. Nu de alta, dar oficialii Revolut s-au grăbit să confirme problemele, să insiste pe faptul că ”se vor remedia în cel mai scurt timp”, fără a oferi argumente sau asigurări legate de faptul că neplăcerile nu se vor mai repeta.

Probleme Revolut, pe toată ziua

Încă din jurul amiezii de ieri, am întâmpinat probleme în a mă autentifica pe Revolut, dar m-am gândit că este mai degrabă o problemă de conectivitate la internet, decât de stabilitate a serviciului. După ce s-a mai repetat situația de mai multe ori pe parcursul zilei, am conștientizat că situația este mai gravă decât pare la prima vedere. Mai mult decât atât, până și aproape de ora 24:00, utilizatorii puteau vedea un avertisment legat de probleme de funcționalitate, împreună cu un link către pagina de ”stare system”.

După cum se poate vedea și în captura de ecran de mai jos, la 23:19, ți se atrăgea atenția în notificare pe marginea faptului că nu poți efectua tranzacții, conversii valutare și nu numai. Cei care încercau totuși operațiunile devenite problematice peste noapte erau întâmpinați de mesajul, în Engleză, ”Ne pare rău, ceva nu a funcționat”. Vă rugăm să încercați mai târziu.

“Recent, ne-am confruntat cu unele probleme tehnice, care au afectat funcționalitățile aplicației noastre și au dus la blocarea acesteia. Lucrăm deja la remediere și vă apreciem răbdarea”, au transmis reprezentanții Revolut, răspunzând mai multor mesaje pe Twitter de la utilizatori nemulțumiți. În România, oficialii au insistat pe faptul că ”doar anumite funcționalități ale aplicației sunt afectate de probleme tehnice” și că ”nu toți utilizatorii sunt afectați”, de parcă accesarea banilor tăi din bancă ar trebui să implice un anumit nivel de noroc. În orice caz, în această dimineață, situația pare să se fi stabilizat.

Citește și: