Polestar s-a decis în privința ultimului concept: ce se întâmplă cu O2

Polestar s-a decis în privința ultimului concept: ce se întâmplă cu O2

Polestar 6, un probabil rival Porsche 911, va fi cel mai puternic și mai scump model al filialei Volvo când va sosi în 2026.

Polestar a anunțat marți că își va transforma conceptul O2 în următoarea sa mașină cu halo, care este probabil să vizeze Porsche 911.

Roadsterul complet electric de 650 de kilowați (884 CP), 200.000 de euro, care se va numi Polestar 6, va fi cel mai puternic și cel mai scump model al producătorului de automobile când va sosi în 2026.

Cel mai puternic și mai scump model al mărcii de acum este Polestar 1, care oferă peste 600 CP și începe de la 155.000 de euro. Între timp, SUV-ul mare premium Polestar 3, care va debuta în octombrie, este de așteptat să înceapă de la 75.000 de euro.

Polestar va construi decapotabilul hardtop alături de sedanul electric de lux Polestar 5 în Chongqing, China.

Fabrica este deținută de Geely Holding, dar este operată de Polestar, care a fost co-fondată de Volvo Cars și Geely în 2017.

Mașinile vor împărtăși noua platformă ușoară din aluminiu lipit a Polestar și o arhitectură electrică de 800 de volți care, pe lângă furnizarea de aproape 900 CP de putere, va oferi 900 de newtoni metri de cuplu, accelerație de la 0 la 100 km/h în 3,2 secunde și o viteza maximă de 250 km/h.

Modelul GT cu patru uși va concura cu Porsche Taycan, Tesla Model S, precum și vehiculele electrice de la Mercedes-Benz, Jaguar și Lucid.

La fel ca și Polestar 6, Polestar 5 a început ca un concept, numit Precept, care a evoluat în viitorul flagship grand tourer al mărcii.

Prețuri Porsche

Polestar își aliniază în prezent prețurile de pornire estimate cu modelele Porsche. De exemplu, prețul de bază de 75.000 de euro al lui Polestar 3 este în conformitate cu cel al lui Porsche Cayenne, care începe de la aproximativ 83.000 de euro în Germania.

Polestar 4 și Polestar 5, pentru care nu s-au anunțat prețuri oficiale, se vor alinia cu Porsche Macan și Porsche Panamera, care încep de la aproximativ 66.000 de euro, respectiv 98.000 de euro, în Germania.

Actualul 911 Turbo Cabriolet începe în aproximativ 212.000 de euro pe piaţa de origine a Porsche.

Polestar a decis să producă Polestar 6 din cauza „răspunsului copleșitor al consumatorilor și al presei” pentru mașină, a declarat CEO-ul Polestar, Thomas Ingenlath, într-un comunicat.

Pentru a valorifica acest impuls, Polestar va începe să preia comenzi pentru primele 500 de unități ale decapotabilului hardtop. Costul pentru rezervarea unui așa-numit „slot de construcție” pentru mașină este de 25.000 USD, care este rambursabil dacă cumpărătorul decide să anuleze comanda.

Etichete: