Polestar 3, noul SUV electric de top, în prima imagine: când apare rivalul BMW, Tesla și Audi

Polestar 3, noul SUV electric de top, în prima imagine: când apare rivalul BMW, Tesla și Audi

Noul SUV electric Polestar 3 urmează să fie dezvăluit.

Noul rival Audi e-tron și BMW iX va fi dezvăluit pe 12 octombrie, iar Polestar a confirmat acum câteva detalii cheie despre tehnologia și stilul mașinii.

Polestar 3 va fi construit pe o nouă platformă electrică avansată, la comandă, numită SPA2, care este folosită și de firma soră Volvo.

Mașina va fi strâns legată de Volvo EX90, care va fi lansat în noiembrie.

Volvo susține că EX90 va fi cea mai sigură mașină pe care a lansat-o vreodată, iar Polestar 3 va împărtăși o mare parte din tehnologia de siguranță a modelului respectiv, inclusiv calcularea de bază de la Nvidia și sistemele de siguranță furnizate de firmele de top Zenseact, Luminar și Smart Eye.

Specificații de top

Dacă detaliază specificațiile complete de performanță, Polestar 3 va avea o putere maximă de 380 kW (509 CP) și un cuplu de 910 Nm, dacă selectezi pachetul opțional de performanță. Mașina va merge, de asemenea, cu suspensie pneumatică cu două camere și amortizoare active care scanează drumul din față și se adaptează la fiecare două milisecunde.

Stilul lui Polestar 3 a fost proiectat cu accent pe aerodinamică, care va fi esențială pentru a se asigura că SUV-ul mare poate atinge intervalul preconizat de peste 600 de km. Polestar nu a dezvăluit încă dimensiunea bateriei sau specificul grupului de propulsie.

„A trebuit să ne întrebăm: „cum ar trebui să arate un SUV modern?” Polestar 3 definește SUV-ul pentru era electrică și, în proiectarea lui, am abordat câteva dintre elementele fundamentale ale

„Această abilitate instantanee de a se transforma dintr-un cruiser confortabil într-o mașină de performanță ascuțită și agilă în mai puțin de a clipi din ochi face ca Polestar 3 să fie special ca SUV de performanță electrică. De asemenea, beneficiază de un centru de greutate scăzut și ecartament larg pentru stabilitate maximă și o senzație interesantă la volan”, continuă Ingenlath.

Etichete: