Oppo Reno8 Pro 5G, disponibil oficial în România: cât de bun este cel mai nou telefon de top

Oppo Reno8 Pro 5G, disponibil oficial în România: cât de bun este cel mai nou telefon de top

În cadrul unei conferințe care a avut loc la București, Oppo a adus în România cel mai nou smartphone de top din portofoliu. Este vorba de Oppo Reno8 Pro. Cu această ocazie, a fost făcut public și un studiu realizat printre utilizatorii de smartphone din țara noastră.

Oppo Reno8 Pro 5G este cel mai recent telefon de top din portofoliul companiei chinezești. Gadgetul este construit în jurul unui panou AMOLED de 6,7 inci cu o rată de reîmprospătare de 120Hz și o rezoluție Full HD+. Marginile sunt atât de mici încât s-a ajuns la un raport între suprafața utilă și partea frontală a gadgetului de 90,3%. Partea de procesare este asigurată de o combinație între un MediaTek Dimensity 8100 – Max pe 5 nanometri și 8 sau 12GB RAM, împreună cu o memorie internă de 256GB de tip UFS 3.1, cea mai rapidă la momentul de față.

Lansarea inițială a avut loc pe 18 iulie, dar acum îl găsești oficial și în România. Oppo Reno8 Pro are o cameră frontală de 32 de megapixeli, în timp ce configurația de pe spate implică o combinație între un senzor de 50 de megapixeli, 8 megapixeli ultra wide și 2 megapixeli macro. Telefonul incorporează o baterie de 4500 mAh și se încarcă rapid cu până la 80W, de la 1 la 100% în 31 de minute. Vine preinstalat cu Android 12.

Cum folosesc românii telefonul

La începutul acestei luni, cei de la Oppo au realizat un studiu printre utilizatorii de smartphone din România. Cu această ocazie, aflăm că nu mai puțin de 6 din 10 români se uită la fotbal pe telefon, iar 35% dintre ei au văzut deja 10 meciuri de fotbal pe smartphone în acest an. Pe lângă fotbal, românii vizionează competiții de Formula 1 – 13,4% și handbal – 8,4%. Snooker-ul și baschetul se află la coada clasamentului cu 3,88%, respectiv 3,07%.

Tot ca o măsură a obsesiei românilor pentru conținut sportiv, același studiu relevă faptul că o treime dintre respondenți se uită în direct la competiții sportive de 2-3 ori pe săptămână, 25% dintre ei o fac săptămânal, iar 16% optează pentru această activitate de 2-3 ori pe lună. Uimitor este faptul că 28,2% dintre români petrec nu mai puțin de 1,5 – 2 ore fără oprire cu ochii în telefon pe competiții sportive, în timp ce 18% depășesc două ore de consum, fără pauză. Aproximativ 60% practică această activitate acasă, iar 20% se bucură de meciuri în transportul în comun, iar alți 20% o fac în oraș.

„Vedem apetitul incredibil de consum de sport pe smartphone în rândul românilor, lucru care face parteneriatul nostru cu UEFA unul și mai natural. Pentru a populariza în continuare sportul și modul în care tehnologia încurajează sportul, atât ca practicare cât și ca urmărire, se află alături de noi, de acum, și omul de care se leagă cea mai mare performanță a României în fotbal. Ilie Dumitrescu a inspirat generații întregi de pasionați de sport, ca unul dintre cei mai buni fotbaliști din Generația de Aur, și s-a reinventat în permanență, în toți acești ani. Suntem încântați să împărțim aceleași valori și să lucrăm împreună”, declară Shaohua Yang, GM OPPO AED România.

OPPO UCL