Numai castraveți în piață n-a vândut: noul parfum al lui Elon Musk se vinde deja foarte bine

Numai castraveți în piață n-a vândut: noul parfum al lui Elon Musk se vinde deja foarte bine

Elon Musk a lansat cea mai recentă afacere a sa: un parfum cu aspect luxos numit „Burnt Hair”. Deși poate nu este la fel de profitabil ca întemeierea unui imperiu galactic, spre exemplu, cel mai bogat om din lume a sugerat că produsul i-a adus mai bine de 1 milion de dolari în doar câteva ore, iar asta este, în sine, o realizare.

Musk a apelat la metoda sa preferată de comunicare, Twitter, pentru a-și dezvălui noul parfum, pe care intenționează să-l vândă, și în viitor, prin The Boring Company.

Prezentat drept „esența dorinței repugnante”, parfumul este disponibil pe site-ul magazinului companiei și are un preț de 100 de dolari/sticlă. El susține că a vândut deja 10.000 de sticle ale acestui parfum în prima zi de la lansare.

Elon Musk nu este la prima sa „abatere”

„Cu un nume ca al meu, intrarea în domeniul parfumurilor era inevitabil, oare de ce nu am făcut-o mai devreme?”, a scris Elon Musk pe Twitter după ce și-a schimbat biografia pe Twitter în „Vânzător de parfumuri”. „V-am vândut 10.000 de sticle de păr ars!”, a adăugat el.

Practic, Elon Musk nu se află la prima abatere de acest fel, magnatului făcându-i plăcere să vândă produse neobișnuite, și uneori criptice, prin numeroasele sale companii. Spre exemplu, în 2018, The Boring Company (ro: compania plictisitoare) a vândut aruncătoare de flăcări, care au fost denumite drept „nu-este-un-aruncător de flăcări”. Compania a reușit să vândătoate cele 20.000 de unități, strângând aproximativ 10 milioane de dolari în numerar.

În 2020, Tesla a vândut pantaloni scurți confecționați din satin roșu în valoare de 69,420 de dolari. Tesla și-a lansat, de asemenea, propria tequila, cu brand cu tot, care se vinde într-o sticlă ce are forma unui fulger.

Dacă cel mai recent produs de parfum de la Musk are vreo semnificație ascunsă, nu putem ști. Nu încă, cel  puțin.