Mercedes-Benz lansează o platformă inovativă pentru România: ce oferă showroom-ul online

Mercedes-Benz lansează o platformă inovativă pentru România: ce oferă showroom-ul online

Mercedes-Benz România a lansat un showroom online local, o platformă care pune în legătură clienții cu mașina dorită.

Pentru a cumpăra online modelul Mercedes-Benz dorit, clienții trebuie să parcurgă pași simpli. Primul este să utilizezi filtrul pentru a vedea o listă de vehicule Mercedes-Benz disponibile. Un partener de vânzări autorizat din apropiere trebuie apoi selectat folosind un filtru de oraș sau cod poștal și vehiculul de interes.

Ulterior, trimiți o cerere de ofertă personalizată pentru a fi procesată în maximum 24 de ore sau contactezi direct un dealer autorizat. În cele din urmă, vei colabora cu un partener de vânzări autorizat pentru a determina toate detaliile achiziției, inclusiv opțiunile de finanțare disponibile sau opțiunile de schimb.

Vizitatorii showroom-ului online Mercedes-Benz pot beneficia de briefing-uri aprofundate despre mașini și de posibilitatea de a vizualiza toate specificațiile tehnice și configurațiile mașinilor selectate.

Noutate pentru România

„În ceea ce privește serviciile de mobilitate, relația cu clienții și serviciile personalizate, Mercedes-Benz a fost întotdeauna un pionier în industria auto, iar această nouă inițiativă a brandului susține orientarea către client și angajamentul pentru excelență. Lansarea showroomului online Mercedes-Benz în România este un alt pas important în îmbunătățirea accesibilității și atractivității brandului, întrucât aduce portofoliul la viață în mediul online, printr-o experiență interactivă de vânzare a mașinilor. Această platformă ne ajută să deschidem un alt canal de vânzare, adresat tuturor clienților. Scopul nostru este de a eficientiza experiențele pe multiple canale pe care clientul le vizitează, oferind, în același timp, o experiență consistentă de cumpărare, online și offline”, a declarat Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz România.

La nivel global, vânzările Mercedes-Benz au scăzut în al doilea trimestru, influențate de problemele de aprovizionare și de blocajele cauzate de coronavirus în China.

Producătorul auto a livrat 490.000 de mașini de pasageri din aprilie până în iunie, în scădere cu 16% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Vânzările din al doilea trimestru au scăzut cel mai mult în China, cu 25%, la 163.700 de vehicule.

Etichete: