Gigantul german care face angajări masive în toată Europa cu salarii pe măsură: se caută 20.000 de oameni, inclusiv în România

Gigantul german care face angajări masive în toată Europa cu salarii pe măsură: se caută 20.000 de oameni, inclusiv în România

În contextul exploziei călătoriilor cu avionul la nivel global, nu ar trebui să vină ca o surpriză majoră un efort gigantic de recrutare în mai multe colțuri ale lumii, cu sau fără experiență. Doar Lufthansa are aproximativ 20.000 de posturi disponibile pentru oameni din fiecare colț al Europei.

Lufthansa este cel mai mare transportator aerian din Europa, iar de la începutul acestei săptămâni, a inițiat o campanie agresivă de recrutare pe bătrânul continent. Speră să găsească 20.000 de oameni, în contextul relansării agresive a traficului aerian și, mai ales, a penuriei forței de muncă din acest sector.

Nu mai puțin de 20.000 de locuri de muncă la Lufthansa

Printr-un comunicat de presă al Lufthansa emis în prima parte a acestei săptămâni, se atrage atenția asupra recrutării a aproximativ 20.000 de noi colaboratori specializați în nu mai puțin de 45 de meserii. Posturile efective sunt la sedii ale companiei din Germania, Austria, Elveția și Belgia. Printre cele mai importante posturi se numără cele pentru tehnicieni, specialiști în IT, juriști, piloți și personal de cabină, dar există și multe alte domenii care trebuie adresate.

Nu în ultimul rând, se dorește crearea de posturi complet, dar și ocuparea locurilor care au rămas în aer în momentul în care pandemia a dus la concedieri și restructurări masive, după cum a insistat un purtător de cuvânt al Lufthansa, citat de AFP.

Ca referință, conform celor mai recente rapoarte, la finele lunii septembrie, Lufthansa a avut 108.000 de salariați la finele lunii septembrie și intenționează să crească acest număr cel puțin până la 115.000 de persoane înainte de finele anului viitor. Chiar și așa, gigantul german este departe de cei 138.000 de angajați pe care îi avea în subordine la finele lui 2019, în perioada premergătoare pandemiei de Covid-19.

Pentru a atrage cât mai mulți angajați, Lufthansa a plănuit o campanie de recrutare internațională în presă, radio și online, pe toate rețelele de socializare.