Gigantul care ”amenință” Lidl, Kaufland, Mega Image: a făcut angajări masive și continuă extinderea în România

Gigantul care ”amenință” Lidl, Kaufland, Mega Image: a făcut angajări masive și continuă extinderea în România

Piața de retail din România se bucură de o expansiune impresionantă, în pofida multiplelor crize care au început să macine economia, încă din 2020.

Se pare că avem companii locale ce reușesc să facă concurență serioasă marilor giganți de pe piață, iar acest lucru demonstrează faptul că și noi putem construi afaceri competitive și de succes, pe mode occidental, dar mai ales subliniază necesitatea de a sprijini, la nivel social și politic, aceste inițiative care ne aduc numai beneficii.

Asta înseamnă să știi să faci afaceri. Firma e românească și bagă spaima în giganții străini

Ei bine, de data aceasta ne referim la compania La Cocoș. Cu denumirea sa haioasă, retailer-ul reușește să bace spaima, la propriu, în concurența de pe piață.

Este al doilea cel mai mare angajator al anului 2021 și a devansat nume grele din domeniu.

Doar Kaufland îi stă în față, momentan, reiese din datele celei mai recente analize economica.net. Potrivit acesteia, în 2021, Kaufland a angajat nu mai puțin de 404 oameni, ajungând la o medie a angajaților de 13.512.

Pe poziția a doua, după cum spuneam, avem Supermarket La Cocoș, care a avut o creștere explozivă în materia volumului de recrutări. Astfel, pe statele de plată au apărut, anul trecut, 190 de oameni în plus. Numărul mediu al angajaților se apropie de pragul de 500, respectiv 477.

În timp ce firma noastră ce are capital 100% românesc își croiește loc printre concurența acerbă din domeniu, avem giganți recunoscuți care nici măcar nu au mai intrat în clasament anul trecut. E vorba, concret, despre Mega Image şi Profi Rom Food. Din cauza faptului că le-a scăzut numărul mediu de angajați, aceștia nu au mai fost incluși în topul angajatorilor.

Tot anul trecut, La Cocoș s-a numărat printre câștigătorii ediției 2021 a Premiilor PIAŢA. Supermarketul ploieștean a câștigat premiul al doilea pentru cel mai bun concept de magazin, întrunind 28,7% dintre voturile exprimate.

De asemenea, anul 2021 a fost anul în care compania a intrat în topul celor mai importanți 25 de comercianți, direct pe locul 17. Cifra de afaceri s-a ridicat la aproape 320 de milioane de lei la nivelul 2020.