Digi RCS RDS dă din nou o lecție concurenței: cifrele care trezesc invidie la Vodafone și Orange

Digi RCS RDS dă din nou o lecție concurenței: cifrele care trezesc invidie la Vodafone și Orange

Nu trece o zi, iar cei de la Digi RCS RDS se laudă cu o nouă performanță care trezește invidia concurenței. Vodafone și Orange și-ar dori să aibă astfel de cifre în portofoliu.

La fiecare câteva luni, Digi RCS RDS publică un raport legat de portarea numerelor în propria rețea de la concurență. Practic, discutăm de o explozie a numărul de abonați pe serviciile de telefonie mobilă, cu mențiunea că aproape toți clienții noi ai companiei, de fapt, au venit de la Vodafone, Orange sau Telekom.

Digi RCS RDS depășește record după record

De la momentul introducerii opțiunii de portare a numărului de telefon în rețeaua Digi RCS RDS și până în prezent, nu mai puțin de 3,6 milioane de numere au fost migrate de la concurență. Doar în primele șase luni ale acestui an, conform comunicatului oficial remis de companie, peste 362.500 de numere s-au portat în rețeaua mobilă și fixă.

Dacă ne uităm doar la al doilea trimestru din acest an, vorbim de 181.500 de numere portate. Ca avantajul față de Vodafone și Orange să fie evident, merită avut în vedere că, în al doilea trimestru, nu mai puțin de 61% dintre toate numerele portate în România s-au dus la Digi RCS RDS, cu o medie lunară de 60.500. Comparativ cu aceeași perioadă a anului 2021 (aprilie-iunie), DIGI a atras cu 29% mai multe numere de telefonie mobilă și fixă și cu 31% mai multe numere mobile.

Ca referință, potrivit statisticilor comunicate de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) și prelucrate de companie, DIGI își menține, de peste 13 ani, poziția de lider în rândul operatorilor de telecomunicații, în ceea ce privește portabilitatea mobilă și fixă, depășind 3,6 milioane de numere portate la finalul celui de-al doilea trimestru.

Oficialii Digi RCS RDS au profitat de ocazie și au insistat pe faptul că această situația fără precedent a fost provocată de calitatea superioară a serviciilor oferite de companie clienților din România. Cel mai probabil, însă, principalul motiv este prețul infim al abonamentelor la Digi RCS RDS, la care se adaugă și oferte foarte agresive care te încurajează să te portezi.