Auchan ”ia fața” Mega Image, Kaufland și LIDL, prin tehnologizare: te scapă de un stres major la cumpărături

Auchan ”ia fața” Mega Image, Kaufland și LIDL, prin tehnologizare: te scapă de un stres major la cumpărături

În cazul în care ai crezut pentru un moment că meseria de casier la supermarket va mai exista și peste 10 ani, a apărut cea mai recentă dovadă a faptului că s-ar putea să te înșeli, la Auchan. Printr-o aplicație de mobil, gigantul a reușit să intre în fața celor de la Mega Image, Kaufland sau LIDL.

În timp ce multe supermarketuri au introdus case de marcat de tip self-checkout, la care nu mai interacționezi cu un casier, cei de la Auchan au dus întregul concept la un cu totul alt nivel. Practic, finalizezi întregul proces de cumpărare din aplicația de mobil, de la scanarea produselor, până la plata efectivă.

Auchan, peste Kaufland, Lidl și Mega Image

Dacă te grăbești și nu vrei să mai treci pe la casele de marcat, o vei putea face la magazinul Auchan din Drumul Taberei, București. Acesta este primul magazin din rețeaua companiei în care poți finaliza cumpărăturile doar cu ajutorul aplicației de mobil omonime, pe lângă soluțiile tradiționale care vor rămâne în vigoare. Treptat, același mecanism va fi implementat în întreaga rețea de hipermarketuri, în timp ce, pe termen lung, se va regăsi și în magazinele de proximitate, MyAuchan.

Ideea din spatele noului mecanism este simplă. Clienții care și-au descărcat aplicația Auchan pe smartphone scanează produsele în timp real, în timp ce le pun în coșul de cumpărături, reducând semnificativ timp petrecut la casa de marcat. Mai mult decât atât, poți avea un calcul în timp real pentru valoarea cumpărăturilor și poți vedea sumarul beneficiilor MyClub Auchan acumulate la finalul procesului de achiziție.

Momentan, plata efectivă nu se realizează din aplicația de mobil, dar se va întâmpla și acest lucru în viitorul apropiat. În schimb, îți achiți cumpărăturile încărcate în aplicația de mobil la casele rapide, fie în numera, fie prin card bancar.

„Principalul avantaj oferit de acest serviciu constă în eficientizarea timpului petrecut la cumpărături, clienții noștri fideli având acum posibilitatea de a înlocui întregul proces de așezare a produselor pe bandă, de scanare a lor de către un casier și de împachetare, cu o experiență inedită, inovatoare care reinventează parcursul de cumpăraturi din magazine. Funcționalitatea self-scan este intuitivă, sigură și rapidă, iar integrarea sa direct în aplicația Auchan ne permite să oferim fiecărui client ofertele și serviciile potrivite profilului și preferințelor sale individuale”, a declarat Teodor Șerban, Director Eficiență și Proiecte în cadrul Auchan Retail România.

Citește și: