Anunțul ING Bank pentru toți clienții din România: ce se întâmplă cu banii gigantului, cu profitul

Anunțul ING Bank pentru toți clienții din România: ce se întâmplă cu banii gigantului, cu profitul

Profitul ING Bank România este în creștere. Banca a raportat un profit net de 276 milioane de lei, în primul trimestru al anului. Acesta este mai mare cu 67% faţă de aceeaşi perioadă din 2021.

Conform site-ului oficial al băncii, în aceeaşi perioadă de referinţă, veniturile totale ale ING Bank au ajuns la 667 milioane de lei (+23%), în timp ce valoarea depozitelor atrase s-a ridicat la aproape 51 de miliarde de lei (+9%). Cât privește costurile cu provizioanele, acestea au însumat 46 de milioane de lei (-52%). De asemenea, portofoliu de credite brute a fost de 35,54 miliarde de lei (+21% de la an la an), iar cuantumul taxelor plătite în România a ajuns la 222,96 milioane de lei, în perioada ianuarie – martie 2022.

Potrivit datelor băncii, în perioada analizată, peste 70% dintre persoanele care au accesat un credit nou pentru o locuinţă s-au orientat către creditul ING Ipotecar 7FIX, cu şapte ani de dobândă fixă. Mai mult, în zona de digitalizare, peste trei sferturi (76%) dintre clienţii activi ING Bank România folosesc aplicaţia aproape zilnic, de pe telefoanele lor mobile. În plus, vânzările de produse şi servicii bancare digitale în Home’Bank aproape s-au dublat comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, crescând cu 93%.

ING Bank, în creștere

„În acelaşi timp, în zona creditelor de consum, clienţii au ales credite cu o valoare mai mică şi au optat din ce în ce mai mult pentru soluţii precum cardul de credit sau overdraft. Pentru a-i ajuta pe clienţi să îşi gestioneze mai uşor produsele de creditare, ING Bank a introdus în luna februarie închiderea creditului de nevoi personale 100% online. Astfel, banca oferă un proces end-to-end online, unde clienţii au controlul complet asupra deschiderii, administrării plăţilor şi închiderii unui credit de nevoi personale direct din ING Home’Bank. Procesul de rambursare şi închidere durează câteva minute, poate fi făcut de pe orice dispozitiv, laptop, desktop sau smartphone şi îi scuteşte pe clienţi de timpul şi efortul de a se deplasa până la un punct de lucru fizic, în reţeaua ING Office”, a declarant ING.

Mai nou, dacă ai o afacere și vrei să le oferi clienților tăi opțiunea de a plăti cu cardul, dar poate te gândești că e prea complicat, că implică niște costuri prea mari sau că se potrivește mai degrabă afacerilor mari, poți să uiți de toate aceste mituri, pentru că acum există SoftPOS. ING SoftPOS este potrivit pentru orice tip de afacere.

Este o aplicație disponibilă pentru telefoanele Android, care îți permite să accepți plăți contactless cu cardul, telefonul sau orice alt tip de suport de card cu cititor NFC. Mai mult detalii poți să citești AICI.

Citește și: