Actualizare importantă pentru Instagram: cine va plăti ca să folosească aplicația

Actualizare importantă pentru Instagram: cine va plăti ca să folosească aplicația

Abonamentele plătite la Instagram oferă acces la conținut și funcții exclusive, cum ar fi live-uri și insigne numai pentru abonați.

Utilizatorii Instagram din SUA se vor putea abona în curând la un număr mic de creatori și influenceri, pentru a accesa conținut și funcții exclusive. Într-o postare pe blog, compania spune că lansează un test de abonamente, cu alți creatori adăugați în săptămânile următoare.

Fanii vor plăti o taxă lunară pentru a accesa conținut exclusiv pentru abonați de la creatorii pe care îi urmăresc, cum ar fi live-uri și story-uri exclusive. Abonații vor primi, de asemenea, o insignă violet după numele lor de utilizator, care semnalează statutul lor către creator.

Nivelurile de preț vor varia de la 0,99 cenți la 99,99 dolari pe lună, iar creatorii pot selecta prețul pentru abonamentele lor. Ashley Yuki de la Instagram a declarat pentru TechCrunch că platforma de socializare nu va lua o cotă parte din veniturile provenite din abonamentele creatorilor, până în 2023.

Instagram va avea abonamente plătite

Zece creatori de conținut de pe Instagram fac parte din acest test, printre care baschetbalistul Sedona Prince, olimpicul Jordan Chiles și astrologul Aliza Kelly.

„Sunt încântat să continui să construiesc instrumente pentru ca toți creatorii de conținut de pe platformă să își câștige existența făcând lucrări creative și să pun aceste instrumente în mâinile mai multor influenceri în curând”, a scris Mark Zuckerberg, CEO al Meta, care deține Instagram, într-o postare pe Facebook.

Șeful Instagram, Adam Mosseri, spune că abonamentele sunt „una dintre cele mai bune modalități” prin care influencerii și creatorii de conținut să aibă un venit previzibil. Unii creatori au monetizat deja funcțiile Instagram, cum ar fi prietenii apropiați, percepând fanilor o taxă în afara platformei pentru accesul la Stories.

Instagram și Facebook nu sunt singurele companii care lansează modele de abonament pentru a concura cu platforme precum TikTok. În 2021, Twitter a introdus Super Follows, iar unii creatori oferă conținut suplimentar pentru abonați în afara platformei, pe Patreon sau Substack.

Citește și:
Etichete: