Pro TV se mută în online, ”pe digital”: planul ambițios pentru atragerea tinerilor

Pro TV se mută în online, ”pe digital”: planul ambițios pentru atragerea tinerilor

Este doar o chestiune de timp până când televiziunea tradițională va dispărea, din cauza nepăsării tinerilor din ziua de azi pentru acel format. Pro TV vrea să adreseze exact acel trend.

Aleksandras Cesnavicius este CEO al Pro TV și, din această poziție, a făcut mai multe declarații despre viitorul postului de televiziune pe care îl conduce. Din câte se pare, de acum înainte, accentul se va pune pe partea de digital, deși nu este foarte clar ce înseamnă asta. Scopul final este de atragere a tinerilor.

Viitorul Pro TV pentru atragerea tinerilor la televizor

„Digitalul e un produs important pentru noi, mai ales dacă vorbim de atragerea tinerilor”, explică Aleksandras Cesnavicius. Prin digital, conținutul de televiziune „clasică” ar putea ajunge și la publicul mai tânăr. Cu alte cuvinte, cel mai probabil, CEO-ul Pro TV vrea să mute cât mai mult din conținutul asociat cu televiziunea pe online, într-un format mai ușor digerabil de către generația tânără, streaming.

„Cu cât sunt mai tineri, cu atât consumă mai puțină televiziune standard. Am început să facem primii pași anul acesta pentru a găsi conținutul potrivit, cum să ne adresăm unui public diferit în alt mod, să fie ceva sustenabil. Într-o anumită măsură, trebuie să se suprapună cu televiziunea”, a spus Cesnavicius într-un interviu pentru Pro TV, citat de Pagina de Media.

În ceea ce privește calitatea conținutului și nivelul de conținut original, șeful Pro TV a insistat asupra faptului că nu se pune problema de a copia nimeni pe nimeni. Pro nu trebuie să „copieze” alte posturi internaționale. „Nu trebuie să copiem „jucători” internaționali. Nu e punctul nostru forte, nu e teritoriul nostru. Trebuie să identificăm la ce ne pricepem”, a mai spus lituanianul.

Pro TV a încercat în mai multe rânduri să-și mute conținutul din TV pe streaming, Voyo și Pro TV Plus sunt doar două dintre aceste tentative. Se pare însă că că respectivele soluții nu au făcut însă o treabă foarte bună în a atrage tinerii.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și: