Premiera extraordinară făcută de Carrefour în România: surpriza pentru clienți e chiar la casă

Premiera extraordinară făcută de Carrefour în România: surpriza pentru clienți e chiar la casă

Carrefour se bucură de un renume considerabil în România. De acum înainte ar putea rămâne în istorie și printr-un experiment cel puțin interesant.

Pasul pe care îl face Carrefour acum e în direcția digitalizării și, eventual, eliminării contactului dintre clienți și angajați. Astfel, compania a anunțat deschiderea în România a primului magazin cu case 100% self checkout. Te duci, scanezi, plătești, pleci.

Vor fi 16 case unde clienții să-și scaneze produsele, iar primul astfel de magazin e în Sfântu Gheorghe. Este, totodată, primul magazin deschis în acest oraș. Îl găsești în centrul comercial Sepsi Value Center.

De ce decizia Carrefour marchează un moment important pentru comerțul din România

Ce face Carrefour acum e să se bazeze 100% pe tehnologie. Și, implicit, pe clienți că nu vor fura. Dincolo de clienți, încrederea în digitalizare transmite un mesaj puternic în piața de retail. Magazinul susține că acest sistem exclusiv self checkout este simplu și intuitiv pentru oricine. Permite atât plata cash, cât și cu cardul, iar clienții au parte în orice moment de asistență, deoarece angajații Carrefour sunt acolo pentru ei când au nevoie de ajutor.

Tot prin tehnologie mai poți face ceva. Ai la dispoziție opțiunea Scan & Pay din aplicația Carrefour. Acolo poți scana și plăti produsele pe măsură ce le adaugi în coș.

Sigur, poți oricând să uiți de astfel de experimente și să-ți „chemi” cumpărăturile acasă prin diverse platformă. Carrefour lucrează cu Bringo. Penny are Lyvra. Auchan are parteneriat cu Foodpanda și Glovo.

Experimentul Carrefour e important pentru România, dar în alte țări a devenit deja o banalitate. Ce e însă important acum e ca sistemul să funcționeze și oamenii să nu aibă impresia că pierd mai mult timp la checkout decât dacă ar fi avut la dispoziție case de marcat clasice. Următorul pas ar fi, din partea magazinelor mari, crearea unui magazin în care nici nu mai există casă, cum încearcă Amazon și cum a existat și un demers în București.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și:
Etichete: