Facebook se extinde în gaming: ce îți oferă serviciul de cloud al pionierului tehnologic

Facebook se extinde în gaming: ce îți oferă serviciul de cloud al pionierului tehnologic

Toamna trecută, gigantul tehnologic al lui Mark Zuckerberg anunța o variantă de probaă a serviciului său de jocuri cloud. Acum însă, Facebook își actualizează eforturile în industria de gaming și beneficiază de o extindere a librăriei de conținut de la Ubisoft.

Inițial, jocurile cloud ale Facebook erau limitate la o doar câteva regiuni, inclusiv nord-estul SUA, California, Texas și state din Atlanticul mijlociu, precum Maryland și Delaware. Însă acum, potrivit unui comunicat de presă, Facebook spune că serviciul său de jocuri cloud este disponibil pentru 98% dintre oamenii din SUA continentală, cu planuri de a atinge 100% cândva în această toamnă.

În plus, odată ce lansarea sa în SUA este completă, Facebook spune că își va extinde serviciul de jocuri cloud pe plan internațional, începând cu Canada și Mexic înainte de a ajunge în Europa de Vest și Centrală, până la începutul anului 2022.

Pe lângă acoperirea extinsă a Facebook pentru serviciul său de jocuri cloud, Facebook a anunțat și un parteneriat cu Ubisoft, care va aduce Assassin’s Creed Rebellion pe Facebook Gaming, împreună cu alte jocuri mobile Ubisoft, inclusiv Hungry Shark Evolution și Hungry Dragon. Cândva în următoarele câteva luni, Facebook Gaming este, de asemenea, programat să obțină Mighty Quest și Trials Frontier.

Facebook se extinde în sectorul de gaming cu ajutorul Ubisoft

Facebook spune că are acum 25 de jocuri diferite disponibile pentru streaming din cloud și, spre deosebire de serviciile concurente de jocuri cloud, cum ar fi Google Stadia și xCloud-ul Microsoft, toate acestea sunt disponibile gratuit, fără a fi nevoie să plătească pentru un abonament.

Între jocurile sale cloud gratuite, lipsa unei denumiri speciale pentru jocurile cloud și jocurile cloud listate alături de jocurile tradiționale HTML 5 pe pagina sa de jocuri, Facebook pare să încerce o abordare foarte diferită pentru introducerea oamenilor în jocurile cloud în ansamblu .

Acestea fiind spuse, Facebook având doar 25 de jocuri cloud, comparativ cu peste 100 pentru Stadia și peste 200 pentru xCloud, compania pare să se concentreze pe jucătorii mai casual decât jucătorii obișnuiți de consolă sau PC. Având în vedere că cea mai mare parte a jocurilor bazate pe cloud de la Facebook este veche de câțiva ani, strategia gratuită a Facebook este într-adevăr cea mai bună caracteristică pe care o oferă platforma.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și: