Dacia Spring pierde startul: ar fi putut fi mașina anului 2022, ce s-a întâmplat

Dacia Spring pierde startul: ar fi putut fi mașina anului 2022, ce s-a întâmplat

Semifinala prestigioasei competiții Car of the Year (COTY) 2022 s-a desfășurat ieri. Dacia Spring nu s-a calificat, din păcate.

Dacia Spring, model aflat printre cele 39 de autoturisme ajunse în semifinala prestigioasei competiții, nu s-a calificat în finală, conform Economica.

Juriul Car of the Year 2022 a decis modelele finaliste. Dintre cele 39 de autovehicule ajunse în semifinală, doar șapte vor participa la votul final care va avea loc la finalul lunii februarie a anului viitor.

Pe 15 noiembrie, juriul COTY 2022 a anunțat lista cu cele 39 de semifinaliste ale competiției, iar printre acestea s-a aflat și modelul electric Dacia Spring. Din nefericire, vehiculul mărcii românești, parte a grupului Renault, fabricat în China, nu se mai află și pe lista finalistelor.

Conform COTY, finalistele ediției din acest an a competiției sunt, în ordine alfabetică: Cupra Born, Ford Mustang Mach-E, Hyundai Ioniq 5, Kia EV6, Peugeot 308, Renault Megane E-Tech și Skoda Enyaq iV.

Dacia Spring nu s-a calificat pentru Car of the Year 2022

Pe 28 februarie 2022 va fi luată decizia finală privind mașina câștigătoare a titlului Car of the Year 2022.

Producătorul Automobile Dacia a anunțat cu câteva zile în urmă că modelul electric Dacia Spring a înregistrat aproape 40.000 de comenzi în Europa, în numai opt luni de la prezentarea pe piaţă. Din acest total, 7.500 de comenzi au provenit din România.

De asemenea, începând din octombrie 2021, primii clienţi din mai multe ţări europene au ajuns în posesia vehiculelor Spring pentru care au lansat precomenzi în perioada martie – iunie 2021.

Oamenii sunt interesați de primul model electric al mărcii Dacia s-a menţinut constant şi după încheierea campaniei iniţiale, din iulie fiind înregistrate în medie, în fiecare lună, peste cinci mii de comenzi în Europa. Majoritatea clienţilor europeni care au cumpărat un Spring se află la prima achiziţie a unui model Dacia.

După doar câteva luni de disponibilitate pe piața din Europa, la cât de bine s-a vândut, Dacia Spring a avut mari șanse să se bucure de distincția Car of the Year pe bătrânul continent. În mod previzibil, concurența a fost una extrem de acerbă pentru un asemenea titlu, dar având în vedere prețul creației de la Mioveni, produsă în China, este o performanță nominalizarea.

 

Citește și: