Dacia Duster și Spring, review la prima mână: cum vede președintele Iohannis noii bolizi de la Mioveni

Dacia Duster și Spring, review la prima mână: cum vede președintele Iohannis noii bolizi de la Mioveni

În cadrul aceluiași eveniment în care a inspirat o serie stufoasă de glume prin încurajarea românilor de a practica golful, președintele Klaus Iohannis a avut ocazia să teste noul model de Dacia Duster facelift și a vorbit despre experiență.

După câteva luni în care Dacia Duster facelift a făcut subiectul unor zvonuri și speculații, autoturismul a început să ajungă pe străzile patriei. Printre primii șoferi care s-au urcat la volanul SUV-ului actualizat de la Mioveni s-au numărat și președintele țări. După ce s-a dat jos din noul Duster, Iohannis a făcut și câteva declarații pe marginea subiectului.

Dacia Duster facelift, din perspectiva lui Iohannis

Deși Iohannis nu s-a mai urcat probabil la volan de când a obținut poziția de șef al statului, pentru că are în permanență un șofer, președintele României a avut ocazia să conducă două autoturisme Dacia pe parcursul weekendului care tocmai s-a încheiat.

La evenimentul organizat în localitatea Pianu de Jos, președintele a ajuns la volanului primului model electric de Dacia, Spring. În același context, a făcut un scurt test-drive cu noua versiune de Dacia Duster facelift. Când a coborât de la volan a detaliat și experiența, profitând de ocazie pentru a da un calificativ noului SUV. În opina șefului statului, Duster este ”o mașină bună”.

Vizavi de experiența cu Spring, a vorbit și mai mult. ”O maşină foarte bună şi cred că va pătrunde bine pe piaţă. Este o maşină pentru o navetă scurtă, pentru mers în oraş. Îmi place. Şi Duster-ul. Am făcut doar o mică tură cu noul Duster. În exterior nu sunt multe modificări, dar interiorul este mult îmbunătăţit. O maşină modernă şi se conduce foarte bine”, a apreciat Iohannis, conform Agerpres.

Nu este clar dacă președintele României își va comanda prea curând o Dacia Duster sau Dacia Spring, dar cuvintele lui Iohannis vor funcția ca un marketing foarte bun pentru promovarea noilor modele din grupul Renault.

Citește și: