Ce vor clienții Dacia, de fapt: așa înțelegi de ce costă atât

Ce vor clienții Dacia, de fapt: așa înțelegi de ce costă atât

Majoritatea celor care se gândesc să achiziționeze un autoturism Dacia o fac pentru raportul preț performanță. În ultimii ani, însă, până și mașinile de la Mioveni au devenit semnificativ mai deștepte. Dintre funcțiile disponibile, interesant este însă pentru ce optează clienții.

Dacia a făcut un studiu de curând printre clienții brandului din Marea Britanie. Cu toate acestea, rezultatele au mari șanse să fie valabile în orice altă piață în care se comercializează produsele constructorului de la Mioveni. Nu de alta, dar profilului cumpărătorului nu suferă modificări semnificative de la o țară la alta.

Ce vor clienții de Dacia

În teorie, când cumperi o Dacia, ai acces la o serie stufoasă de dotări opționale și, nu de puține ori, funcții inteligente care s-ar putea să-ți facă viața mai ușoară din poziția de șofer. Întâmplarea face însă ca respectivele opțiuni mai avansate să nu se numere printre preferințele clienților. Aceasta este concluzia unei analize din Marea Britanie care a inclus aproximativ 2000 de clienți ai companiei.

Dintre posesorii de Dacia, 76% sunt de părere că prea multă tehnologie nu este necesară în mașină, în timp ce 61% ar opta pentru prețuri mai accesibile la un autoturism dotat doar cu funcțiile pe care le utilizează în mod regulat.

Aceeași analiză a scos la iveală faptul că o treime dintre șoferi sunt de părere că am ajuns în punctul în care prea multe tehnologii sunt integrate în mașini, pe când 69% sunt de părere că tehnologia din mașină a devenit prea complicată. Conform datelor prelucrate de Autocar.co.uk, 78% dintre respondenți au insistat pe faptul că și-ar dori în noul lor autoturism doar tehnologii utile, menite pentru a le face viața mai ușoară și a le spori confortul pe drum.

Punctual, printre cele mai dorite funcții de către șoferii de Dacia, se numără senzorii de parcare, camerele de marșarieri, Bluetooth și DAB pentru radio.

Citește și: