Carrefour, partener cu Meta: compania mamă a Facebook și Instagram, mai importantă decât ai crede

Carrefour, partener cu Meta: compania mamă a Facebook și Instagram, mai importantă decât ai crede

La câteva săptămâni după ce Mark Zuckerberg a anunțat rebrandingul Facebook în Meta, au început să curgă contractele cât se poate de bănoase cu giganți dintr-un număr mare de industrii. Carrefour este primul pe listă.

Carrefour a anunțat că a încheiat un parteneriat strategic cu Meta, compania mamă a Facebook, Instagram și WhatsApp, cu scopul facilitării unui proces accelerat de digitalizare. Efectele acestei colaborări se vor resimți inclusiv în România, pe lângă Franța, Italia, Spania, Polonia, Belgia, Taiwan, Argentina și Brazilia. Practic, Facebook va juca un rol important în tehnologizarea/digitalizarea operațiunilor Carrefour din toate cele nouă țări în care activează.

Digitalizarea Carrefour se face cu Facebook

Francezii de la Carrefour văd beneficii reale în digitalizarea accelerată a întregului flux de activități al companiei, atât la nivel intern, cât și în relația cu clienții. Din acest motiv, retailerul a încheiat un parteneriat strategic cu Meta.

Scopul înțelegerii cu compania condusă de Zuckerberg este de a facilita, printre altele, experiențele digitale ale clienților și ale celor 320.000 de angajați din cele nouă țări integrate ale grupului, se arată într-un comunicat de presă.

„Acest parteneriat cu Meta reflectă interesul puternic al Carrefour față de domeniul tehnologiei și transformarea sa într-o companie digitală de retail”, a declarat Elodie Perthuisot, director executiv al grupului Carrefour pentru comerț electronic, date și transformare digitală.

Pe termen lung, colaborarea cu Meta se va reflecta în numeroase aspecte ale activității Carrefour, de la comunicarea internă și experiența angajaților până la relațiile cu clienții, publicitatea digitală și digitalizarea pliantelor, comunicarea locală și comerțul social. Ea va include mai multe platforme și servicii Meta: Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger și Workplace.

Anunțul de acum continuă strategia de digitalizare a Carrefour. Din același proiect, la începutul anului, a făcut parte și anunțul conform căruia toate magazinele noi ale grupului vor avea doar puncte de plată self-service, fără casieri. 

Citește și: