Telekom, concluzii-surpriză: cum ți-a modificat pandemia comportamentul 

Telekom, concluzii-surpriză: cum ți-a modificat pandemia comportamentul 

Telekom e unul dintre cei mai mari operatori din România. Iar pe perioada pandemiei a observat niște lucruri interesante.

În ultimele luni, multă lume a lucrat de acasă, iar consumul a fost ridicat pe toate palierele – de la internet fix, la internet mobil, streaming linear și video. De asemenea, consumul de minute în rețeaua fix-mobilă a fost cu 20% mai mult decât în medie.

Telekom a venit și cu un proiect pe această perioadă – acela de a ține România conectată. 

Cum a schimbat pandemia comportamentele, potrivit Telekom

Traficul de internet mobil și fix au marcat o creștere istorică, cu 25 de procente față de medie, comparativ cu luna februarie, în contextul declarării de către autorități a stării de urgență, arată Telekom.

În aceeși perioadă, traficul de minute naționale a crescut cu 24% comparativ cu perioada de dinaintea pandemiei. În următoarea lună, în perioada sărbătorilor pascale, Constantin și Elena, de Sfântul Gheorghe și 1 Mai au fost înregistrate creșteri record pe segmentul voce, fapt care arată nevoia românilor de a ține legătura cu cei dragi.

Obiceiurile clienților s-au schimbat de asemenae. Intervalul orar în care s-a înregistrat un număr crescut de apeluri s-a schimbat, de la orele 11:00 – 12:00 la orele 19:00 – 20:00 în această perioadă. Durata apelurilor a înregistrat, de asemenea, o creștere, de 20% pe segmentul voce mobilă și până la 50% pe segmentul voce fixă.

Și pe segmentul de televiziune utilizatorii au consumat cu 52% mai mult conținut, conform unui sondaj realizat de ISRA Center în luna mai a acestui an. De asemenea, numărul de utilizatori pentru aplicația Telekom TV a crescut cu 20% comparativ cu luna februarie, aratând astfel o altă schimbare de comportament de consum în rândul clienților.

“Telekom Romania a întâmpinat foarte multe provocări în efortul său de a ține România conectată în contextul actual. Pe de-o parte, a fost un efort intern de a reloca cei 3,200 de angajați la munca de acasă în câteva zile, dar și extern, pentru menținerea serviciilor în parametrii normali pentru clienții rezidențiali și business prin acțiuni care să evite congestia în rețea și întreruperile de servicii. Pandemia COVID-19 ne-a arătat că trebuie să fim atenți și în zonele de rețea care deservesc clienții rezidențiali pentru că oamenii vor continua să muncească sau să studieze de acasă, iar noi trebuie să ne ducem la bun sfărșit misiunea”, a spus Vladan Pekovic, Director Executiv Tehnologie și Informație Telekom Romania.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI