Snapchat Spotlight, încă o clonă de TikTok, pentru că asta lipsea în 2020

Snapchat Spotlight, încă o clonă de TikTok, pentru că asta lipsea în 2020

Nu ai mai auzit de mult timp ceva despre Snapchat, dar rețeaua socială speră să redevină relevantă prin dezvoltarea unei clone de TikTok, intitulată Spotlight.

În speranța că va atrage mai mulți creatori de conținut în curtea sa, Snapchat a decis să intre în cursa pentru următorul TikTok. După ce Instagram și-a încercat norocul prin intermediul Reels (Compilații video), a venit rândul celor de la Snapchat să facă la fel. Se pare că 2020 a fost un an foarte bun pentru clonarea funcționalității celor mai populare rețele sociale.

Milioane de dolari vor fi achitați celor care creează conținut de foarte bună calitate pentru noul Spotlight, funcția din Snapchat construită în jurul clipurilor scurte. Deși zvonurile legate de oprirea accesului la TikTok în SUA s-au mai liniștit în ultimele luni, foarte mulți creatori de conținut caută alternative pentru aplicația de origine chineză.

Pentru a motiva realiza de conținut video bun, în format scurt, cei de la Snapchat au anunțat că se angajează să achite un milion de dolari pe zi, până la finele anului, celor care postează cele mai populare clipuri.

Ca referință, nu este prima oară când clipurile video vor juca un rol important în Snapchat, dar, de acum înainte, vor fi mult mai ușor de găsit în aplicația de mobil a rețelei sociale, prin Spotlight. Față de TikTok sau Instagram Reels, mecanismul de interacționare cu clipurile va fi destul de similar.

În mod previzibil, vei interacționa cu clipuri scurte și poți face un swipe în sus sau în jos pentru a sări rapid de la unul la altul. Un algoritm va determina clipurile care s-ar putea să te intereseze, dar poți naviga și spre anumite subiecte.

Un detaliu aproape ciudat și o diferență majoră față de TikTok ține de lipsa comentariilor. Acestea nu sunt permise, iar o mare parte din conținutul postat va fi anonim, dacă persoana din spatele postării nu are un profil public. Ca referință, majoritatea celor de pe Snapchat au profilul privat. În final, pentru majoritatea clipurilor scurte disponibile prin Spotlight, nu vei ști cine le-a făcut și chiar dacă mecanismul pare neobișnuit la început, s-ar putea să reducă mult presiunea pusă pe anumiți creatori.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și: