Orange resimte din plin criza: ce s-a întâmplat cu afacerile operatorului

Orange resimte din plin criza: ce s-a întâmplat cu afacerile operatorului

Orange resimte din plin criza generată de pandemia de coronavirus. Operatorul a venit cu cifrele care-ți arată că lucrurile n-au mers deloc bine.

2020 e și pentru companiile mari extrem de prost. Din cauza crizei, lucrurile nu merg deloc cum trebuie, iar Orange resimte din plin asta. Afacerile operatorului din România au scăzut cu 2,1% până la 273,1 milioane euro în trimestrul trei, pe fondul vânzărilor moderate de echipamente în criza COVID-19.

Compania susține că, din punct de vedere al numărului de abonați, se menține totuși la nivelul aceluiași trimestru ca anul trecut.

Orange, afaceri în scădere din cauza crizei

Orange și-a făcut bilanțul pe primele șase luni ale anului. Astfel, la 30 septembrie 2020, Orange furniza servicii mobile, fixe și TV pentru 10.613.176 de utilizatori, menținându-se la nivelul din același trimestru al anului trecut.

“Deși traversăm o perioadă de criză, cu multiple incertitudini, în al treilea trimestru al acestui an vedem o ușoară revenire a consumului. Comportamentele digitale nou formate în rândul clienților devin obișnuințe și sunt pe un trend ascendent. Orange Money a atins un nou prag de 1,3 milioane de tranzacții, semn că oamenii se îndreaptă din ce în ce mai mult spre aplicații mobile pentru servicii financiare. De asemenea, vedem o continuă creștere, de la începutul pandemiei, pe segmentul de business, în contextul în care companiile au nevoie de soluții diverse de IT&C.”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.

Serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra la finalul lunii septembrie 519.869 abonați, în ușoară scădere faţă de T3 2019, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 377.272 de utilizatori, în creștere cu 13% față de aceeași perioadă din 2019.

Pe de altă parte, operatorul a avut de câștigat de pe urma conectivității la internet. În perioada iulie – septembrie 2020, 1.297 de noi localități au primit acces la conectivitate 4G+, pentru un număr de peste 845.000 de locuitori.

Astfel, la finalul lunii septembrie, 63,84% din populația țării avea acces la viteze 4G+. Rețeaua 4G, la finalul celui de-al treilea trimestru, acoperea 98.99% din populația țării și 100% din cea urbană.

În pandemie, consumul de date mobile a avut o creștere de 37% în T3 2020 comparativ cu T3 2019. În condițiile creșterii traficului, experienţa superioară a clienţilor în reţeaua Orange a fost confirmată şi de raportul netograf.ro. Conform raportului, reţeaua Orange înregistrează cele mai mari viteze atât în cazul serviciilor de internet mobil, cât şi al celor de internet fix.

Compania a mai precizat că în trimestrul 3 al acestui an a continuat extinderea reţelei proprii de fibră optică, disponibilă la nivel național în 178 localități.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI