Linia de ”cărnuri” vegetale de la McDonald’s îți arată viitorul ideal pentru vegetarieni

Linia de ”cărnuri” vegetale de la McDonald’s îți arată viitorul ideal pentru vegetarieni

McDonald’s a început de ceva timp să oferi bugeri vegetarieni de la Beyond Meats. Acum, se va pe producția proprie a unei întregi linii de produse aparent din carne, dar dedicate vegetarienilor.

În contextul în care cererea pentru produse vegetariene și vegane a explodat în ultimii ani, McDonald`s vrea să se adapteze la pretențiile clienților într-o manieră cât mai rapidă. Din acest motiv, se pare că va ajunge să includă în meniu o întreagă serie de produse în spatele unui nou brand intitulat McPlant.

Cel mai probabil, această investiție semnificativă într-o nouă linie de produse este rezultatul cererii foarte mari pentru burgerul vegan de la Beyond Meat. Pentru că acel burger nu era însă produs de un subsidiar al McDonald`s, gigantul american nu făcea același profit ca în cazul celorlalte produse ale sale, motiv pentru care, vrea să remedieze problema.

Începând cu 2021, McDonalds`s va începe comercializarea propriilor produse care imită carnea, iar acestea vor fi incluse în meniu sub numele McPlant. Nu este foarte clar dacă va fi reînnoit și contractul cu Beyond Meat sau compania va începe cu un produs propriu doar pentru a-l înlocui pe acela.

Dacă lucrurile merge bine, iar clienții sunt încântați, linia McPlant s-ar putea extinde ulterior cu alternative la sandvișurile de mic dejun cu pui sau ouă și bacon, a declarat grupul într-o prezentare pentru investitori.

McDonald`s trebuia să ia această decizie cât mai repede, având în vedere avansul Burger King pe zona dedicată vegetarienilor. Aceștia din urmă au lansat încă din aprilie 2019 o versiune vegetariană a faimosului Whopper.

La ora actuală, McDonald`s se își face majoritatea banilor, în proporție de aproximativ 70%, din doar câteva produse, Big Mac, McNuggets și cartofi prăjiți. Produsele vegetariene i-ar putea extinde gama de creații cu un potențial financiar enorm.

„Întrucât cererea de produse familiare în aceste vremuri incerte este mai mare ca niciodată, (McDonald’s) consideră că aceste feluri clasice de bază vor continua să fie motoare importante de creștere prin popularitatea și profitabilitatea lor”, au declarat oficialii grupului.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI