HBO Max va avea abonamente mai ieftine, dar cu reclame: ce va promova

HBO Max va avea abonamente mai ieftine, dar cu reclame: ce va promova

De la lansarea sa în State la începutul acestui an, a fost clar că HBO Max vrea să se plaseze la același nivel cu Netflix, Disney+, Amazon Prime Video și Apple TV+ ca platformă de streaming care oferă vizionare fără reclame pentru o imensă bibliotecă de titluri.

Aceasta îl separă de concurenți precum Peacock și Hulu, care utilizează reclame ca o modalitate de a aduce venituri și de a oferi prețuri mai mici.

Ei bine, după un 2020 destul de greoi, se pare că HBO Max ar putea fi pe cale să-și retragă promisiunea de a evita reclamele.

HBO Max a trimis un sondaj pentru clienți sugerând că serviciul ar putea începe să afișeze două până la patru minute de reclame pentru fiecare oră de vizionare. Asta ar plasa totuși platforma sub numărul de anunțuri afișate pe Hulu și, respectiv, pe Peacock, dar totuși mai mult decât zero reclame de până acum.

Pas strategic sau dovadă a disperării?

Această versiune comercială a platformei de streaming va fi oferită ca opțiune pentru un preț mai mic pentru persoanele care doresc să economisească câțiva bani pe abonamentele lor HBO Max.

Platforma va introduce pauze comerciale în programa originală HBO Max și unele dintre filmele mai vechi din biblioteca sa, precum cele din secțiunea Filme clasice Turner. Asta înseamnă că spectacolele HBO obișnuite și filmele noi vor fi scutite de întreruperi.

Nu este clar de ce acest plan este oferit clienților acum. Se poate presupune doar că HBO Max încearcă să atragă mai mulți clienți pe platforma sa prin reducerea costurilor.

În prezent, dacă vrei să te abonezi la HBO Max, costurile ajung la 14,99 dolari pe lună, cu excepția cazului în care alegi un abonament de 12 luni, care scade costul la 11,99 dolari pe lună. De menționat este că ar trebui să locuiești în State ca să obții abonamentul HBO Max, întrucât în Europa încă nu a ajuns serviciul, rămânând la versiunea HBO GO.

Cifrele îl plasează în continuare la capătul cel mai înalt al spectrului de cost pentru streaming. Spre exemplu, Disney+, lansat anul trecut, costă doar 6,99 dolari pe lună și oferă un pachet care include Disney+, Hulu și ESPN+ pentru doar 12,99 dolari pe lună.

Într-o lume în care clienților li se oferă o mulțime de opțiuni în domeniul streamingului, de la produse de nișă, cum ar fi Shudder, la cele indispensabile precum Netflix, oamenii vor fi mai atenți cu cheltuielile lor pentru divertisment.

Mai ales că lumea se reface după o pandemie care a distrus economia. Deci, cumva are sens că HBO Max vrea să fie mai competitiv. Cu toate acestea, rămâne încă de stabilit dacă oamenii sunt dispuși să vizioneze reclame pe un serviciu de streaming sau să cheltuiască banii în altă parte.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Etichete: