Schimbarea prin care Facebook îți aduce aminte că e peste tot în viața ta

Schimbarea prin care Facebook îți aduce aminte că e peste tot în viața ta
09:04 05.11.2019

După scandalul cu Cambridge Analytica și discuțiile despre spargerea afacerilor companiei într-unele independente, Facebook vrea să țină totul mai aproape. Așa că face asta cu un logo. Da, pare ciudat, dar dincolo de-un logo neinspirat e ceva mai mult.

Mark Zuckerberg, fondatorul și directorul executiv al Facebook, a spus că atunci când a pornit rețeaua în urmă cu 15 ani nu se gândea că o să ajungă aici. Iar aici înseamnă: Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace și o mulțime de alte proiecte mărunte.

„Mulți oameni nu știu că noi am construit aceste produse sau că echipele noastre muncesc împreună. Dar credem că oamenii ar trebui să știe asta, deoarece e important ca oamenii să știe cine e în spatele produselor lor”, a scris Zuckerberg pe Facebook. Doar că Zuckerberg minte prin omisiune.

După cum vezi, acum există un logo corporate. Acesta va fi afișate și implementat în toate produsele companiei. Dar n-o face pentru ignoranța ta, evident.

Logo Facebook

Facebook doar își „leagă” produsele mai bine de un singur brand

Facebook logo implementare WhatsApp

Facebook logo implementare Instagram

Schimbarea pe care Facebook a anunțat-o acum era vehiculată încă de la începutul anului. Iar în august compania a comunicat oficial că produsele vor fiInstagram from FACEBOOKWhatsApp from FACEBOOK și așa mai departe.

Ca idee, Facebook a cumpărat Instagram pe 9 aprilie 2012 pentru un miliard de dolari. Apoi, a cumpărat WhatsApp în februarie 2014 pentru 19 miliarde de dolari. Și Oculus în martie 2014 pentru două miliarde de dolari. Mai are și Messenger, aplicația de chat dezvoltată în interiorul rețelei sociale, și rețeaua socială pentru care știi compania.

Fiecare dintre fondatorii acestor platforme au plecat un pic mai supărați pe compania lui Zuckerberg. S-a întâmplat zgomotos la Instagram și WhatsApp. Acestea sunt și unele dintre cele mai mari achiziții ale companiei, mai ales WhatsApp, care-i mare și-n prezent.

Acum, FACEBOOK controlează platforme care au peste un miliard fiecare. Astfel, profilarea e mai ușoară ca niciodată și, totodată, le ține mai aproape de nucleul dur și cel care a generat cele mai mari probleme: rețeaua socială.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI