Rețeaua socială care a depășit Facebook, chiar dacă nu o folosești

Rețeaua socială care a depășit Facebook, chiar dacă nu o folosești
08:00 19.11.2019

Poți să o clasifici liniștit ca o rețea socială pentru copii și adolescenți, dar în momentul în care a depășit numărul de descărcări al Facebook, este imposibil de ignorat.

Deși s-ar putea să fi auzit de TikTok, în funcție de vârsta pe care o ai, este foarte probabil să nu o fi folosit niciodată. Nu ai instalat-o, iar singura ta interacțiune cu rețeaua socială este prin intermediul unor clipuri marcate cu filigram TikTok pe care le-ai văzut pe Instagram sau Facebook.

Partea uimitoare este însă că TikTok s-a bucurat de curând de 1,5 miliarde de descărcări, conform unui studiu publicat de SensorTower Analytics. Cu această cifră, aplicația rețelei sociale a intrat în top trei cele mai descărcate aplicații din secțiunea non-gaming pentru anul curent.

Creată de chinezi, această aplicație este fascinantă pentru foarte mulți tineri și, aproape prin surprindere, a devenit cea mai interesantă alternativă la Facebook. Mai mult decât atât, în topul celor mai populare aplicații din anul curent, a depășit Facebook și Instagram, chiar dacă este precedată de WhatsApp și Messenger.

TikTok s-a lansat în urmă cu doar trei ani, în 2016, un detaliu care face ca performanța sa să fie și mai impresionantă. Doar în trimestrul trei al acestui an, s-a bucurat de 176,5 milioane de descărcări noi pe Android sau iOS. În practică, aplicația este și mai populară decât atât, dar studiul nu i-a în calcul download-urile de pe magazinele virtuale terțe care sunt foarte populare în China.

Primul miliard de descărcări a fost depășit în luna februarie a acestui an și, în aproximativ 7 luni ulterioare, a depășit alte 500 de milioane de descărcări. Cea mai mare popularitate, în mod surprinzător, o are în India, unde a înregistrat 466.8 milioane de descărcări în 2019. China se află pe locul 2 cu 173,2 milioane de download-uri, iar SUA este pe poziția a treia cu 123,8 milioane.

Aplicația este și foarte profitabilă, cu 115,3 milioane de dolari cheltuite in-app în 2019.

tiktok

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI