Camionul acesta e 100% făcut în România și gata pentru munca de șantier

Camionul acesta e 100% făcut în România și gata pentru munca de șantier
11:35 02.09.2019

Un anunț recent îți arată că în România nu doar Dacia produce în domeniul auto. Acum e vorba de un camion asamblat la Baia Mare, care debutează cu un preț mic, raportat la nivelul european. Vestea și mai bună e că utilajul poate fi și basculantă, și betonieră.

Camionul este 100% asamblat în România, la Baia Mare, și va debuta cu un preț de 85.000 de euro (cel mai mic raportat la nivelul european). Acesta a fost lansat pe piață de ATP Trucks Automobile și e vândut sub numele TRUSTON. Poate fi echipat în variantele basculantă şi betonieră. Are garanție doi ani.

Conform companiei, o caracteristică importantă a modelului acesta asamblat în România e rezistența. Camionul este construit pe două profile în C, unul de 7 mm și unul de 8 mm, ceea ce crește rezistența șasiului. Totodată, asta permite transportarea unor greutăți cu 33% mai mari decât media pieței.

Ce performanțe tehnice are camionul asamblat în România

Conform datelor oficiale despre TRUSTON, în versiune standard, vine echipat cu camere video, climatizare automată, volan multifuncţional și cruise control. Totodată, are senzori de ploaie și lumină, computer de bord, scaun pneumatic și pat pentru şofer, suspensie pneumatică la cabină și norma de poluare este Euro 6 C. Următoarele vor fi Euro 6 D.

Motorul acestui camion asamblat în România este Weichai cu o putere de 430 CP. E un motor diesel de peste 6.000 cmc cu un cuplu maxim de 2.060 Nm (1.000 – 1.400 de rotații pe minut).

Bena are o înclinație maximă de 48 grade reglabil și o capacitate de 22 metri cubi și poate transporta până la 52 de tone. Tracțiunea este 8×4 și camionul beneficiază de sistem electronic de frânare normală, cu tamburi și control EBS. Totodată, există sistem antiblocare a roţilor în frânare (ABS) și sistem electronic de control al stabililităţii (ESC), alături de sistem electronic de control al tractiunii (ASR).

Nu în ultimul rând, cutia de viteze este ATP Truck, manuală, cu 16 trepte, iar sistemul de suspensie prevede arcurile cu 11 foi pe faţă şi 13 foi pe spate.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI