PUBG a fost interzis în această țară. Și nu este China

PUBG a fost interzis în această țară. Și nu este China
14:33 12.04.2019

PUBG și alte jocuri asemănătoare au devenit foarte populare în rândul copiilor, iar asta a devenit o problemă pentru părinți și autorități.

Autoritățile și părinții din Nepal s-au declarat îngrijorați că adolescenții și copii devin dependenți de PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG). Drept urmare, oficialii au interzis oficial jocul pe teritoriul țării.

Autoritatea de telecomunicații din Nepal le-a dat ordin furnizorilor de internet să blocheze accesul la serverele PUBG. În timp ce nu au avut loc anumite incidente legate de joc, directorul agenției a spus pentru Reuters că părinții sunt îngrijorați că odraslele lor nu mai învață și nu-și mai respectă obligațiile de zi cu zi din cauza jocului.

Nepal are o populație în jur de 30 de milioane de oameni, iar în 2011 doar 9% dintre aceștia erau conectați la internet, adică vreo 2,7 milioane de oameni. Oare câți dintre ei se jucau PUBG?

Cine și de ce vrea să interzică jocurile battle royale

Nepal nu este singura nație care este îngrijorată de adicția pe care aceste jocuri o provoacă în rândul copiilor. China vrea să limiteze accesul la joc, iar PUBG ar fi fost unul dintre jocurile pe care Comisia de Etică pentru Jocuri Online din China ar vrea să le interzică sau să limiteze accesul copiilor la el.

PUBG mai este interzis doar în provincia Gujarat din India, unde zeci de oameni au fost arestați pentru că se jucau PlayerUnknown’s Battlegrounds. Jocul a fost interzis acolo pe 6 martie și a fost numit „demonul din fiecare casă”.

Peste 200 milioane de persoane de pe glob ar juca PUBG pe smartphone-uri, iar acestă cifră nu include gamerii din China (loc unde jocul este forte popular) și la acest număr s-ar mai adăuga alți 50 de milioane de jucători de pe console.  În acestă numărătoare nu se iau în calcul jucătorii de PUBG de pe PC-uri.

Jocul este gratuit pe smartphone-uri, dar producătorul face bani din vânzările de battle pack-uri, din vânzările de obiecte virtuale, emotes, dansuri și așa mai departe. Și da, acestă practică este profitabilă, iar jocul a avut venituri de 14 milioane de dolari în luna martie.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Sursa: Engadget