Cum au ajuns dronele și realitatea virtuală în Centrul Vechi

Cum au ajuns dronele și realitatea virtuală în Centrul Vechi
Sursa foto: Comunicat de presă Diverta
07:28 18.03.2019

Rețeaua Diverta se extinde în Centrul Vechi al Bucureștiului, și a deschis pe 15 martie ușile noului magazin, Diverta Lipscani.

Noul spațiu are o suprafață de 2.500 de metri pătrați și își propune să fie mai mult decât o librărie. Pe lângă cele 14.000 de titluri de cărți, magazinul de pe Lipscani vine și cu mai multe zone de experiență.

„Diverta Lipscani este mai mult decât un magazin sau o librărie, este un concept store care le va oferi oamenilor încă un motiv să viziteze Centrul Vechi. Pe lângă gama completă de produse și servicii, Diverta Lipscani este o destinație de cadouri și un loc în care îți poți petrece timpul liber”, a declarat Amalia Buliga, CEO-ul companiei.

Activitatea se desfășoară pe patru niveluri – subsol, parter, etajele 1 și 2. Librăria se află la parter și la etajul 1. La etajul 2 se află Artist Café, un spațiu în care vor avea loc evenimente: teatru, concerte live, spectacole de stand-up etc.

Ce aduce nou magazinul Diverta

Pe lângă zonele deja consacrate, cum ar fi Carte, Papetărie, Cadouri, Jocuri și Jucării, Diverta Lipscani mai cuprinde și zone noi. Spațiul include și zone dedicate experiențelor, cum ar fi cea de de mixed reality, un loc în care vizitatorii pot pătrunde în lumea realității virtuale.

Diverta vinde și drone și chiar are un spațiu special amenajat unde le poți testa.

Are și un DJ Booth, un loc în care tinerii DJ sunt așteptați să pună muzică, dar și o zonă de boardgames, cu jocuri populare de societate.

La subsol urmează să lanseze un spațiu dedicat realității virtuale, pus în funcțiune de către Gateway VR Studio. Acesta se va întinde pe 200 de metri pătrați. Andrei Sârbu, fondatorul companiei Gateway numește realitatea virtuală drept entertainment-ul viitorului. Prin colaborarea cu Diverta „ne-am dorit să facem un spațiu unde oamenii să aibă parte de niște experiențe fantastice”, a declarat acesta.

Magazinul este plasat într-o zonă intens vizitată de turiști, deci are și o zonă dedicată suvenirurilor cu specific românesc.

Conceptul noului spațiu: #plinideviață

Conceptul #plinideviață a pornit de la faptul că Diverta Lipscani este mai mult decât o simplă librărie. Este un concept store în care tot timpul se întâmplă ceva. Conceptul este vizibil în amenajarea spațiului. Mobilierul este unul simplu, minimalist, asta pentru a pune în evidență gama bogată de produse.

Totuși, atmosfera este foarte dinamică și este plin de culori îndrăznețe.

Diverta este un brand 100% românesc, care se află de 20 de ani pe piața locală de retail. La ora actuală, rețeaua cuprinde 27 de magazine proprii, în București și în marile orașe.

Noul spațiu a presupus o investiție de 300.000 euro, prima dintr-o serie de investiții planificate. Anul acesta, rețeaua Diverta se va extinde cu încă trei librării, două în Cluj-Napoca și încă una în București.

Etichete: