Câte telefoane a vândut Huawei în 2019: numărul este mult mai mare decât crezi

Câte telefoane a vândut Huawei în 2019: numărul este mult mai mare decât crezi
Alexandru Puiu
Alexandru Puiu
09:08 24.10.2019

Huawei continuă să joacă un rol foarte important în piața globală de mobile, chiar dacă se confruntă cu presiuni majore din parte autortiăților americane.

Având în vedere scandalurile în care a fost implicată compania Huawei în ultimul an, te-ai fi așteptat ca vânzările gigantului asiatic să aibă mult de suferit din acest motiv. Din momentul în care mai multe companii americane au primit interdicție să mai colaboreze cu Huawei, în frunte cu Google, pronosticurile au fost destul de sumbre. Cei mai mulți s-au așteptat că cel mai important concurent pentru Samsung și Apple să ajungă pe butuci. Se pare totuși că nu a fost așa.

Până la ora actuală, în 2019, Huawei a reușit să comercializeze pe întregul mapamond un număr fabulos de 200 de milioane de smartphone-uri. Pe lângă faptul că cifra sună incredibil de bine în sine, valoarea este și mai impresionantă în contextul unei comparații cu ceea ce s-a întâmplat în 2018. Acum un an, chinezii au avut nevoie de 64 de zile în plus pentru vinde același număr de terminale.

Chiar și la ora actuală, poți privi Huawei ca pe un ostatec în războiul comercial dintre Statelle Unite ale Americii și China. Punctual, în raportul chinezilor, Întreaga linie de dispozitive P30, anunțată în luna martie a acestui an, s-a vândut mult mai bine decât seria P20 de cu un an înainte. Aceeași explozie de interes din parte utilizatorilor a putut fi observată și când vine vorba de Mate 20.

Pe piața globală de mobile, Huawei continuă să fie înaintea celor de la Apple și în urma gigantului Samsung, din prisma unităților vândute. Mai spectaculoasă este însă perseveranța chinezilor care refuză să-și piardă locul întâi pe piața din China, țara mamă. Ca o notă de subsol interesantă, se pare că localnicii chinezi au optat pentru aparate Huawei și datorită unui val de spirit patriotic. Au vrut să ajute brandul într-un perioadă dificilă.

Chiar și în aceste condiții, la finalul acestui an, CEO-ul Huawei se așteaptă la o scădere de aproximativ 10% pe partea de încasări aferente diviziei de mobile.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI