Vodafone, amendată din vina Telekom, după reclamația unui client Digi

Vodafone, amendată din vina Telekom, după reclamația unui client Digi
12:23 15.11.2018

Vodafone a fost amendată de către Protecția Consumatorului, însă vina pentru situație aparține celor de la Telekom, iar plângerea a fost făcută de un client Digi.

ESTE BLACK FRIDAY, IAR AICI GĂSEȘTI O LISTĂ CU CELE MAI BUNE PRODUSE LA EMAGFLANCO, PCGarage ȘI CELE MAI MARI REDUCERI!

În luna aprilie, OPC a amendat Vodafone România cu suma de 10.000 de lei, pentru că nu a informat un client cu privire la o situație specială. Orădeanul și-a portat numărul de la Digi, iar Vodafone nu l-a înștiințat că nu poate fi apelat și nu poate primi SMS-uri din rețeaua Telekom.

Problema era cunoscută încă din vara lui 2017. La vremea aceea, Telekom începea un proces de îmbunătățire a sistemelor. În mai 2018, Vodafone a contestat sancțiunea, dar în primă instanță a pierdut.

În data de 5 ianuarie 2018, orădeanul a încheiat cu Vodafone un abonament, iar o lună mai târziu, a reclamat la OPC faptul că operatorul a aprobat cererea sa de portare dinspre Digi Mobil, cu toate că știa că respectivul nu poate fi apelat și nu poate primi SMS-uri dinspre rețeaua Telekom. La momentul portării, clientul nu a fost informat cu privire la aceste probleme între rețelele Vodafone și Telekom.

În aprilie, Vodafone a fost amendată cu 10.000 de lei conform legii 367/2007, cu privire la combaterea practicilor incorecte ale comercianților în relația acestora cu consumatorii. Vodafone a afirmat că un reprezentat al serviciului de relații cu clienții l-a înștiințat pe orădean că problema Telekom este cunoscută, dar și că ANCOM a fost notificată cu privire la asta.

Disfuncționalitățile Telekom au dus și la aplicarea unei sancțiuni operatorului, în noiembrie 2017, ca urmare a sesizărilor făcute de Vodafone. La acea vreme. 1.232 de numere de telefon nu fuseseră portate, iar alte 4.941 aveau întârziere la portare.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI