15 mart. 2018 | 16:46

Sebastian Ghiță vs. Exatlon: ce au vrut românii să vadă

ACTUALITATE
Sebastian Ghiță vs. Exatlon: ce au vrut românii să vadă

Interesul pentru Sebastian Ghiță a dispărut. Sau poate că nici nu a existat. În orice caz, românii sunt mult mai interesați de Exatlon, emisiunea de divertisment de la Kanal D.

Pe 14 martie, patru canale TV au difuzat simultan interviul cu Sebastian Ghiță, luat de Ion Cristoiu. În același timp, Kanal D difuza emisiunea Exatlon, care a prins la public încă de la începuturile ei. Atât de bine, încât nimănui nu i-a păsat ce are de spus Ghiță din Belgrad, Serbia.

În interviul acordat lui Cristoiu, Sebastian Ghiță a vorbit despre plecarea sa din țară, despre momentul în care a plănuit să fugă, dar și despre poziția pe care o are față de Laura Codruța Kovesi, încă șefa DNA. În mare, cam astea au fost subiectele intens dezbătute în cele 45 de minute, cât au ținut discuțiile între cei doi.

Românii nu au fost foarte interesați de ce are de declarat afaceristul, asta deși în ultimul an a fost pe agenda mai tuturor posturilor TV și a publicațiilor. Exatlon, emisiunea de la Kanal D, a prezentat mai mult interes. Drept dovadă și cifrele de audiență.

Kanal D s-a clasat în topul audiențelor posturilor TV din România – cu Exatlon – înregistrând 1,8 milioane de telespectatori. Cât despre cele patru canale care au difuzat în același timp interviul lui Cristoiu cu Chiță, Exatlon le-a întrecut cu aproximativ 200.000 de telespectatori.

Clasamentul televiziunilor care au difuzat interviul arată cam așa:

  • România TV – 700.000 de telespectatori
  • Antena 3 – 663.000 de telespectatori
  • TVR 1 – 139.000 de telespectatori
  • B1 TV – 128.000 de telespectatori

La nivelul întregii țări, 1,63 milioane de români s-au uitat, în total, pe cele patru posturi TV. De menționat ar fi că Ghiță a întrecut Exatlon pe publicul urban, dar nu cu mult.

Cât despre interesul tinerilor pentru subiectul Sebastian Ghiță, cifrele arată că nu prea există.  Doar 161.000 de telespectatori – între 18 și 49 de ani – pe toate cele patru canale. Pentru comparație, Exatlon de pe Kanal D a avut 425.000 de telespectatori din același target.