Nintendo Switch bate PlayStation 4, Xbox One la cel mai important capitol

Nintendo Switch bate PlayStation 4, Xbox One la cel mai important capitol
11:55 19.12.2018

Nintendo Switch este cea mai populară consolă a momentului în foarte multe colțuri ale mapamondului. Nu te-ai aștepta însă să se fi vândut într-un ritm mai alert decât Xbox One sau PlayStation 4.

După eșecul răsunător înregistrat cu Wii U, Nintendo avea nevoie disperată de un succes de proporții. Victoria spectaculoasă a venit odată cu lansarea Nintendo Switch, o consolă care se comportă la fel de bine în deplasare, pe tren sau în avion, cât și acasă, în momentul în care conectată la un TV de dimensiuni generoase.

Pentru a asocia niște cifre precise performanței înregistrate de Nintedo Switch, firma de analiză NPD Group a realizat un studiu pe marginea evoluției sale consolei în Statele Unite. Ca referință, SUA este cea mai importantă piață pentru creatorii de gadgeturi.

După ce au tras linie, cei de la NPD au ajuns la concluzia că s-au vândut 8,7 milioane de console din martie 2017, momentul lansării, până în noiembrie 2018. Cu această valoare generoasă, Switch se poate lăuda că s-a vândut mai bine în aceeași perioadă de la momentul lansării decât PlayStation 4 sau Xbox One, indiferent de variantă.

Este important de reținut că nu vorbim de numărul total de console PS4 sau Xbox One comercializate până în prezent. Având în vedere cei câțiva ani de avans ai consolelor Sony și Microsoft, acelea s-au vândut mult mai bine până acum. Dacă s-ar fi lansat însă toate trei în aceeași zi, ritmul alert în care Switch continuă să plece de pe raftul magazinelor ar fi plasat consola Nintendo pe primul loc.

Ca pachetul să fie complet, Nintendo închide 2018 și cu titlul de cel mai eficient creator de software pe 2018. Dacă ne rezumăm doar la recent lansatul Super Smash Bros. Ultimate, în SUA au fost livrate 3 milioane de unități în 11 zile. În Europa, același titlu s-a vândut mai repede decât orice alt joc lansat vreodată de către Nintendo.

Oficialii companiei japoneze au menționat că vânzările de jocuri în format digital, prin intermediul eShop, s-au reflectat într-o creștere de 105% în acest an comparativ cu 2017.

loading...