Autobuzele din China pentru care ai face petiție la Firea

Autobuzele din China pentru care ai face petiție la Firea

Dacă acum câțiva ani autobuzele electrice păreau o glumă, acum au ajuns să fie folosite la scară largă, iar chinezii sunt fruntași la acest capitol.

Între timp, aceștia s-au gândit la ceva care să revoluționeze transportul în comun și în fața căruia autobuzele electrice pălesc.

Compania Baidu se pregătește să lanseze în China un serviciu de transport care nu are nevoie de șofer. Mini autobuzele Apolong pot găzdui până la 14 persoane și se conduc singure.

Baidu a făcut anunțul la Baidu Create 2018, conferința anuală a dezvoltatorilor de AI. Compania a început producția de autobuze în parteneriat cu producătorul chinez King Long. Acestea sunt construite la fabrica King Long din Xiamen.

Președintele și CEO-ul Baidu Robin Li le-a arătat live celor 6.000 de participanți ai conferinței cum autobuzul cu numărul 100 ieșea pe poarta fabricii.

Compania intenționează să lanseze serviciul de autobuze autonome în câteva orașe din China precum Beijing, Shenzhen, Pingtan și Wuhan. Dar aspirațiile companiei nu se opresc aici. Baidu colaborează cu SB Drive, subsidiara autonomă a SoftBank Grup, pentru a aduce autobuzele autonome în Japonia, la începutul anului viitor.

Apolong este echipat cu Apollo – sistemul autonom de conducere al companiei. La început acestea vor fi folosite în locații turistice și aeroporturi.

Robin Li a declarat că 2018 marchează primul an de comercializare a vehiculelor autonome. „Prin producția în masă a Apolong, putem vedea cu adevărat că vehiculele autonome fac progrese mari”, a mai declarat el. 

Autobuzele autonome sunt produsul fizic al programului Apollo – platformă care se află în curs de dezvoltare de ani de zile. Baidu nu este interesată să mașina în sine, ci doar software-ul care o conduce.

Compania speră că această tehnologie o va ajuta să devină liderul chinez în ceea ce privește dezvoltarea de vehicule autonome.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și:
Sursa: TechCrunch
Etichete: