Telekom primește o amendă imensă, pentru că nu-și respectă clienții

Telekom primește o amendă imensă, pentru că nu-și respectă clienții

Telekom, unul dintre cei patru mari operatori de pe piața din România, a primit o amendă uriașă din cauza practicilor prin care nu-și respectă clienții.

Portarea numerelor de telefon a devenit o afacere destul de înfloritoare pentru unii dintre operatori, care au avut parte de sute de mii de astfel de cereri. Firește, portări s-au petrecut între toate rețelele, însă procesul pare să nu fi fost întotdeauna unul foarte simplu.

În cazul Telekom, au apărut plângeri atât din partea clienților companiei, cât și din partea celorlalți furnizori de servicii de telefonie. Ambele părți au sesizat că există întârzieri sau chiar o împiedicare completă a procesului de portare în cazul unui număr destul de mare de numere de telefon.

Ca urmare a acestor sesizări, ANCOM a demarat un control pentru a verifica acuzațiile, iar rezultatele au dus la acordarea unei amenzi destul de mari. Astfel, ANCOM a descoperit că între 1 mai și 21 iulie 2017, 7.213 de cereri de portare nu au primit mesajul standard de răspuns, iar până la 21 august 2017, 1.232 de cereri de portare nu au fost soluționate, alte 4.941 de cereri fiind soluționate cu întârzieri.

Ca urmare a acestor descoperiri, ANCOM a amendat operatorul Telekom cu o amendă de 200.000 de lei, iar suma va trebui achitată către bugetul de stat, se arată în pe site-ul ANCOM. În acest an, ANCOM a primit de la clienți 364 de sesizări cu privire la disfuncționalități în procesul de portare, care duc la întârzierea sau la anularea procesului în sine. ANCOM arată că, de la debutul procesului de portare, mai bine de 4,2 milioane de numere de telefon au fost portate, 3,5 milioane dintre acestea fiind numere de mobil, iar restul numere de telefon fix.

Dincolo de acest episod, Telekom luptă cu Digi Mobil la net nelimitat. Oferta e limitată, dar poți activa pentru diverse abonamente.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI