Adidas renunță la domeniul care credea că-i asigură viitorul

Adidas renunță la domeniul care credea că-i asigură viitorul

Domeniul gadgeturilor purtabile a explodat în ultimii ani, dar nu toate companiile care activează în piață fac bani din asta. De aceea, Adidas a renunțat.

Piața de purtabile este una foarte atractivă. Din cauza fascinației internauților pentru un stil de viață mai sănătos și pentru că este mult mai ușor să începi să alergi când sesiunea de jogging se transformă într-un joc video, mulți dintre noi și-au cumpărat o brățară sau ceas smart. Din păcate, cum nu toate purtabilele oferă aceeași experiență și sunt construite în conformitate cu aceleași standarde de calitate, este ușor să înțelegi de ce unele se vând mai bine decât altele.

Adidas se pare că s-a numărat printre companiile care nu au reușit să aibă o divizie de accesorii purtabile foarte profitabilă. Din acest motiv, oficialii gigantului din domeniul sportiv au anunțat că vor renunța la acest spectru de produse prin închiderea diviziei de sporturi digitale. Partea bună este că va mai încerca să dezvolte experiențe software conectate pentru dispozitive precum Apple Watch, dar nu va mai lansa nici un dispozitiv inteligent purtabil. Totul se va rezuma la aplicații.

,,Pentru a înainta transformarea noastră digitală și pentru a câștiga consumatorii în acest mediu de afaceri dinamic, ne-am redefinit abordarea noastră strategică în domeniul digital, concentrându-ne atenția pe experiențe digitale” Conform declarației unui purtător de cuvânt Adidas pentru TechCrunch, nu va mai fi vorba de hardware nou sub brandul nemțesc.

În același context, oficialii companiei au insistat pe faptul că va desființa organizația standalone de sporturi digitale și va consolida ecosistemul de aplicații. În mare parte, resursele vor fi alocate pentru îmbunătățirea aplicației Runtastic și aplicației principale omonime – Adidas. Merită avut în vedere că au existat de mult semne ale eșecului companiei pe partea de dispozitive smart. De acum un an au apărut primele indicii că gigantul în domeniul echipamentelor sportive renunță la proiectul pentru un ceas inteligent dedicat. Alte produse purtabile menite să fie lansate în 2017, au fost de asemenea anulate.