Moartea televiziunii clasice, confirmată de un nou studiu

Moartea televiziunii clasice, confirmată de un nou studiu

Dacă vi se pare că petreceți din ce în ce mai puțin timp vizionând conținut video la TV la fel ca în urmă cu zece ani, un nou studiu confirmă faptul că nu sunteți singuri.

Cu toate că o nouă analiză legată de obiceiurile oamenilor în materie de vizionat filme și seriale a avut în vedere piața din SUA, aceasta are repercusiuni la nivel global. Nu de alta, dar este doar o chestiune de timp până când exact aceleași statistici se vor aplica și în România sau orice altă țară europeană. Acesta este un trend global ce nu pare să încetinească prea curând.

Nielsen confirmă că peste jumătate din populația SUA este abonată la un serviciu de streaming online, gen Netflix, HBO Go, HULU sau Amazon Prime. Ultima oară când a fost realizată această analiză, în luna februarie a acestui an, procentul nu atinsese încă 50%. Concluzia este una singură. Obiceiul oamenilor de a petrece o după masă urmârind conținut la TV în format clasic este pe cale de dispariție. Din ce în ce mai mulți dintre noi preferă să folosească un smartphone, o tabletă sau un laptop pentru a se uita la filme și seriale pe care obișnuiau să le vadă la TV.

Referindu-ne în principal la persoanele cu o medie de vârstă între 18 și 34 de ani, 39% din consumul de conținut multimedia se desfășoară prin intermediul unui dispozitiv mobil sau computer. La această valoare, se adaugă 15% format din cei care utilizează dispozitive de streaming conectate la TV pentru aceeași activitate de acces la servicii de Video on Demand, precum Apple TV sau Roku. Când media de vârstă crește peste 50 de ani, respectivii petrec aproximativ 53% din timpul cu televizorul pornit, uitându-se la posturi TV în format clasic. Doar 21% din acea perioadă implică streaming de pe servicii online.

În final, Nielsen a concluzionat că există o creștere cu 60% în consumul de clipuri video prin intermediul smartphone-ului când ne referim la adulți de peste 18 ani. În timp ce în urmă cu aproximativ un an de zile timpul petrecut cu ochii în telefon era de 62 de minute, acum a sărit la 99 de minute pe zi respectiva valoare.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Sursa: Engadget